Eksperci są zgodni: budowanie wokół marki zaangażowanej społeczności to już nie tylko szansa na wysoką sprzedaż i długofalowy sukces. To konieczność. Topowe marki już zrozumiały, jak wiele daje bliskość z rzeszą zaangażowanych klientów i skrzętnie z tego korzystają. Do budowania społeczności zmuszają też sami konsumenci i ich zmieniające się postawy. Przyjrzyjmy się więc, czym są społeczności w ujęciu marketingowym i w jaki sposób powstają.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |