Po co marce społeczność i jak ją zbudować?Po co marce społeczność i jak ją zbudować?Po co marce społeczność i jak ją zbudować?Po co marce społeczność i jak ją zbudować?
Społeczność marki można angażować także poza digitalem (fot. Pavel Danilyuk/Pexels)

Po co marce społeczność i jak ją zbudować?

Po co marce społeczność i jak ją zbudować?
Agnieszka Kwiatkowska

Agnieszka Kwiatkowska

-

starszy specjalista ds. content marketingu, Grupa Tense

Agnieszka Kwiatkowska

Agnieszka Kwiatkowska

starszy specjalista ds. content marketingu
Grupa Tense

Nieustannie zgłębia tajniki poprawności językowej i dobrego stylu w copywritingu. Szczególnie interesuje się wykorzystaniem jakościowego contentu w kreowaniu wizerunku. Po pracy relaksuje się, spacerując z psem, czytając książki i praktykując jogę.

Eksperci są zgodni: budowanie wokół marki zaangażowanej społeczności to już nie tylko szansa na wysoką sprzedaż i długofalowy sukces. To konieczność. Topowe marki już zrozumiały, jak wiele daje bliskość z rzeszą zaangażowanych klientów i skrzętnie z tego korzystają. Do budowania społeczności zmuszają też sami konsumenci i ich zmieniające się postawy. Przyjrzyjmy się więc, czym są społeczności w ujęciu marketingowym i w jaki sposób powstają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja