Kampania Banków Spółdzielczych Grupy BPS - Marketing przy Kawie
„Łączy nas więcej niż nam się wydaje” – kampania Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS
  • 4
  • 1
13.03.2024

„Łączy nas więcej niż nam się wydaje” – kampania Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

Banki Spółdzielcze Grupy BPS i Bank BPS rozpoczęły w marcu intensywną kampanię reklamową. Spoty promujące ofertę kredytową i sponsoring w programie MasterChef Nastolatki to kontynuacja działań wizerunkowych pod hasłem „Łączy nas więcej niż nam się wydaje”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 marca 2024

12 marca 2024