„Łączy nas więcej niż nam się wydaje” – kampania Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS
  • 4
  • 1
13.03.2024

„Łączy nas więcej niż nam się wydaje” – kampania Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

Banki Spółdzielcze Grupy BPS i Bank BPS rozpoczęły w marcu intensywną kampanię reklamową. Spoty promujące ofertę kredytową i sponsoring w programie MasterChef Nastolatki to kontynuacja działań wizerunkowych pod hasłem „Łączy nas więcej niż nam się wydaje”.

– Na ten rok zaplanowaliśmy naprawdę intensywną obecność w telewizji. W pierwszym etapie postawiliśmy na wzmacnianie wizerunku Banków Spółdzielczych, a teraz przechodzimy do reklamy produktowej. W ramach konceptu kreatywnego „Łączy nas więcej, niż nam się wydaje” nasi klienci i pracownicy odpowiadają na pytania naszego ambasadora, Tomka Jakubiaka, o swoje codzienne wybory i działania. Jedni i drudzy lubią gotować, kupować, remontować, podróżować… A sprawy finansowe załatwiają po sąsiedzku, bo tak jest wygodnie – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Nowe spoty Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS można oglądać od początku marca w telewizji (zarówno główne, jak i tematyczne kanały Polsatu, TVN i TVP), a także w internecie, w tym w serwisach VOD. Jeden spot promuje loterię „Spłacamy Twój kredyt”, drugi natomiast ofertę kredytową Grupy BPS. Możliwość skorzystania z kredytu podkreślają też billboardy sponsorskie 8 sek., które pojawią się przed wybranymi programami telewizyjnymi o dużej oglądalności.

– Kontynuujemy również współpracę z programem MasterChef, z którym łączy nas osoba Tomka Jakubiaka. Tym razem zaangażowaliśmy się w młodzieżową edycję programu, czyli MasterChef Nastolatki. Jesteśmy w nim sponsorami nagród finansowych dla uczestników. Obok standardowego billboardu sponsorskiego zdecydowaliśmy się także na lokowanie produktu. W jednym z kwietniowych odcinków młodzież będzie robiła zakupy na targu. Zapłaci za nie kartami przedpłaconymi Mastercard. Te karty, z nowym, bardzo ciekawym wizerunkiem, właśnie trafiają do oferty Banków Spółdzielczych – dodaje Szymański.

Billboardy sponsorskie w programie MasterChef Nastolatki promują ofertę kart dla młodych w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS.

Za produkcję spotów reklamowych i billboardów sponsorskich odpowiada agencja reklamowa Eskadra. Media zaplanował i kupił Wavemaker.

  • 1
Kampania Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

Kampania Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

13 marca 2024

12 marca 2024