- 0
- 1
Agencja GetHero zakłada platformę wspierającą tworzenie produktów influencerskich
W 2023 r. na polskim rynku zadebiutuje The Hero Hub – nowa platforma wspierająca influencerów i marki w tworzeniu limitowanych wersji produktów sygnowanych marką twórców. Projekt powstał z inicjatywy wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero.
Platformę tworzy zespół managerów z wieloletnim doświadczeniem w branży influencer marketingu i w sektorach FMCG, media oraz beauty & fashion.
Nowa platforma ma pełnić funkcję pośrednika. Powinna umożliwić influencerom i markom nawiązanie współpracy przy tworzeniu autorskich, limitowanych wersji produktów. Ma też koordynować całość działań formalnych (w tym negocjacje umów i rozliczenia) oraz marketingowych. Począwszy od wprowadzenia twórcy w proces produkcji, przez projektowanie warstwy wizualnej i strategii komunikacji, aż po wprowadzenie produktów na rynek i ich dystrybucję.
The Hero Hub działa w m.in. w segmencie:
- produktów spożywczych,
- kosmetyków do makijażu i pielęgnacji,
- elektroniki użytkowej,
- gier,
- autokosmetyków i detailingu.
Twórcy platformy podkreślają, że dotychczasowe portfolio realizacji GetHero, którego beneficjentami są szanowane i rozpoznawalne brandy, pozwala zagwarantować bezpieczeństwo i płynność całego procesu.
– Prowadzimy dziś zaawansowane rozmowy z naszymi dotychczasowymi partnerami – w szczególności w branży spożywczej i kosmetycznej. Jesteśmy też otwarci na nowe branże. Z przyjemnością podejmiemy się realizacji projektów skrojonych precyzyjnie pod daną grupę konsumentów i fanów – mówi Łukasz Walczak, członek zarządu i dyrektor handlowy w GetHero.
Premiera pierwszych produktów stworzonych przez influencerów w ramach The Hero Hub jest planowana na połowę 2023 r. W kolejnych miesiącach na sklepowych półkach zadebiutują także produkty z innych kategorii.
- 1