Kampania portalu Nieruchomosci-online.pl w telewizji, radiu i internecie
  • 0
  • 1
5.01.2023

Kampania portalu Nieruchomosci-online.pl w telewizji, radiu i internecie

Zimowa kampania portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl wpisuje się w specyficzny czas na rynku nieruchomości. Na przełomie roku i w styczniu Polacy zawsze najchętniej przeglądają oferty mieszkań, domów i działek na sprzedaż.

– Za nami cały rok intensywnej pracy nad promocją portalu, ale w 2023 również wchodzimy z przytupem. To dokładnie zaplanowana szeroka kampania skierowana do osób w wieku 30+, z dopasowanej pod rynek nieruchomości grupy docelowej osób z odpowiednim dochodem. Wszystko po to, aby skierować na ogłoszenia prezentowane na portalu jak najwięcej osób poszukujących nowego mieszkania, domu czy działki – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.

Aby trafić do szerokiego grona poszukujących, kampania jest emitowana jednocześnie w telewizji, radiu i internecie. Reklamy pojawiają się:

  • w sieci TVN Warner Bros. Discovery (m.in. TVN, TVN24, TVN Style, TVN 7 i HGTV);
  • w stacjach RMF FM i Radio Zet;
  • na platformach Spotify i Player.pl;
  • na stronach serwisów informacyjnych (m.in. tvn24.pl, tvnmeteo.pl, eurosport.tvn24.pl).

Kampania potrwa od 26 grudnia 2022 r. do końca stycznia 2023 r.

Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie ponad 260 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych.

  • 1
Kampania portalu Nieruchomosci-online.pl w telewizji, radiu i internecie

Kampania portalu Nieruchomosci-online.pl w telewizji, radiu i internecie

5 stycznia 2023

4 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2023

UOKiK wyjaśnia, jakie zmiany w prawach konsumenta nastąpiły po 1 stycznia

1 stycznia weszło w życie wiele przepisów ważnych dla konsumentów. Zmiany w polskim prawie (m.in. ustawie o prawach konsumenta, ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawie o informowaniu o cenach towarów i usług, Kodeksie cywilnym) wynikają z implementacji trzech unijnych dyrektyw: Omnibus, Towarowej oraz Cyfrowej. Dodatkowo z inicjatywy prezesa UOKiK wprowadzono regulacje, które mają ukrócić nieuczciwe praktyki na pokazach handlowych.

3 stycznia 2023