- 0
- 1
Kampania portalu Nieruchomosci-online.pl w telewizji, radiu i internecie
Zimowa kampania portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl wpisuje się w specyficzny czas na rynku nieruchomości. Na przełomie roku i w styczniu Polacy zawsze najchętniej przeglądają oferty mieszkań, domów i działek na sprzedaż.
– Za nami cały rok intensywnej pracy nad promocją portalu, ale w 2023 również wchodzimy z przytupem. To dokładnie zaplanowana szeroka kampania skierowana do osób w wieku 30+, z dopasowanej pod rynek nieruchomości grupy docelowej osób z odpowiednim dochodem. Wszystko po to, aby skierować na ogłoszenia prezentowane na portalu jak najwięcej osób poszukujących nowego mieszkania, domu czy działki – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.
Aby trafić do szerokiego grona poszukujących, kampania jest emitowana jednocześnie w telewizji, radiu i internecie. Reklamy pojawiają się:
- w sieci TVN Warner Bros. Discovery (m.in. TVN, TVN24, TVN Style, TVN 7 i HGTV);
- w stacjach RMF FM i Radio Zet;
- na platformach Spotify i Player.pl;
- na stronach serwisów informacyjnych (m.in. tvn24.pl, tvnmeteo.pl, eurosport.tvn24.pl).
Kampania potrwa od 26 grudnia 2022 r. do końca stycznia 2023 r.
Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie ponad 260 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych.
- 1