Commerce Sherpas – nowa agencja e-commerce w ramach Grupy K2
  • 0
  • 1
9.12.2019

Commerce Sherpas – nowa agencja e-commerce w ramach Grupy K2

W ramach Grupy K2 powstała agencja e-commerce Commerce Sherpas. Nową strukturą, której zadaniem jest otwarcie dla grupy rynków zagranicznych, pokieruje Jacek Celiński.

Commerce Sherpas specjalizuje się w zakresie strategii obecności marek w e-commerce oraz w doradztwie technologicznym. Agencja tworzy również treści oraz planuje i optymalizuje ruch na platformach marketplace oraz w kanałach własnych.

Widzimy w usłudze e-commerce nie tylko naturalne poszerzenie kompetencji digitalowych Grupy, ale także możliwość wejścia na rynki zagraniczne. To dla nas najważniejsza inwestycja w segmencie usług komunikacyjnych od lat – mówi Przemysław Żebrowski, współzałożyciel, a obecnie interim CEO Grupy K2.

Na czele agencji staje Jacek Celiński, managing partner. W przeszłości przez ponad dekadę związany był z agencjami Publicis Groupe (Starcom, Next, S&S IS). Za nowy biznes odpowiedzialna jest Patrycja Pietrzyk (head of business development), a za rozwój produktu Paweł Matwiejczuk (head of strategy & operations).

Myślimy o rozwoju biznesu tak samo, jak o budowaniu relacji z naszymi klientami: długofalowo, na bazie silnych kompetencji merytorycznych i bogatego doświadczenia wyniesionego z pracy nad globalnymi projektami tworzonymi dla takich klientów, jak P&G, Coty, GSK czy Mars.

Zdajemy sobie sprawę, że świat e-commerce jest bardzo wymagający i ze swojej natury niezwykle konkurencyjny. Wraz ze specyficzną nomenklaturą tworzy to barierę wejścia bądź rozwoju. My jesteśmy od tego, żeby przeprowadzać naszych klientów przez ten świat. W sposób kompleksowy, bez nadmiernej komplikacji tego, co i tak nie jest łatwe – mówi Jacek Celiński.

Pierwszym klientem agencji jest skandynawski producent karmy dla zwierząt z segmentu premium, firma Husse.

  • 1
Commerce Sherpas

Powstała agencja Commerce Sherpas

9 grudnia 2019