Dosłodzić wizję świata, gdy czas przestać słodzić napoje - Marketing przy Kawie
Dosłodzić wizję świata, gdy czas przestać słodzić napojeDosłodzić wizję świata, gdy czas przestać słodzić napojeDosłodzić wizję świata, gdy czas przestać słodzić napojeDosłodzić wizję świata, gdy czas przestać słodzić napoje
Bawmy sie, nie zwracajmy tyle uwagi na szczegóły – radzi Coca-Cola (fot. kadr ze spotu)

Dosłodzić wizję świata, gdy czas przestać słodzić napoje

Dosłodzić wizję świata, gdy czas przestać słodzić napoje
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Proste, pozytywne emocje wciąż sprzedają się dobrze. Przekonuje o tym przykład Coca-Coli, której znów udało się wyprodukować virala. Film oparty jest na znanych i ogranych schematach. Wesoły podkład muzyczny, uśmiechnięci ludzie, pozytywny przekaz – i już koncern „zarobił” ponad 160 tys. wyświetleń na YouTube w ciągu tygodnia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to