Model rodziny według Volvo w Polsce i w Europie
  • 0
  • 5
10.05.2019

Model rodziny według Volvo w Polsce i w Europie

Marka Volvo przygotowała grafikę informującą o tym, że jako pracodawca wprowadziła w regionie EMEA półroczny płatny urlop rodzicielski. W wersji przygotowanej na Europę widocznych jest dwóch ojców i dziecko. Na polski rynek przygotowano odmienną wersję.

Grafika została zamieszczona na Facebooku. Ta z dwoma mężczyznami pojawiła się na międzynarodowym profilu Volvo Cars. Na fan page’u Volvo Car Poland obrazek poddano modyfikacji. Jeden z mężczyzn zastąpiony został kobietą. Zmieniono też wygląd drugiego mężczyzny, a także płeć dziecka, które bawi się samochodzikiem – w oryginalnej wersji to dziewczynka, w polskiej chłopiec.

Post wywołał gorącą dyskusję nie tylko w polskim Internecie. Wzmianka o nim znalazła się m.in. w międzynarodowym serwisie Reddit.

  • 5
 

10 maja 2019

9 maja 2019