Decydujący moment Coca-ColiDecydujący moment Coca-ColiDecydujący moment Coca-ColiDecydujący moment Coca-Coli
Gigant musi działać szerszym frontem

Decydujący moment Coca-Coli

Decydujący moment Coca-Coli
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Przed Coca-Colą jeden z najbardziej skomplikowanych okresów w historii marki. Firma przechodzić będzie falę zwolnień, które dotkną około 1200 pracowników. Dodatkowo musi walczyć z coraz bardziej restrykcyjnymi przepisami dotyczącymi cukru w napojach. Już w lipcu tego roku Coca-Cola straci możliwość reklamowania się wśród młodzieży w Wielkiej Brytanii, a od 2018 roku napój w charakterystycznej butelce zostanie obłożony na Wyspach podatkiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4912 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się