„Miłość to nie przemoc” – podkreśla YSL Beauty - Marketing przy Kawie
YSL Beauty z międzynarodową kampanią „Miłość to nie przemoc” w Polsce
  • 1
  • 4
26.10.2023

YSL Beauty z międzynarodową kampanią „Miłość to nie przemoc” w Polsce

2 października jest ustanowionym przez ONZ Międzynarodowym Dniem bez Przemocy. Tego dnia rozpoczęła się w Polsce akcja mająca na celu podnoszenie świadomości problemu przemocy niefizycznej w związkach intymnych. Partnerem strategicznym marki Yves Saint Laurent została organizacja Sexedpl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 października 2023

25 października 2023