Jak reklama może pomóc docenić Superludzi - Marketing przy Kawie
Superludzie są wśród nas. Jak reklama może pomóc w walce z dyskryminacją niepełnosprawnych?Superludzie są wśród nas. Jak reklama może pomóc w walce z dyskryminacją niepełnosprawnych?Superludzie są wśród nas. Jak reklama może pomóc w walce z dyskryminacją niepełnosprawnych?Superludzie są wśród nas. Jak reklama może pomóc w walce z dyskryminacją niepełnosprawnych?
Radzą sobie po mistrzowsku nie tylko w sporcie (fot. kadr z reklamy)

Superludzie są wśród nas. Jak reklama może pomóc w walce z dyskryminacją niepełnosprawnych?

Superludzie są wśród nas. Jak reklama może pomóc w walce z dyskryminacją niepełnosprawnych?
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Channel 4 i marka słodyczy Maltesers odnalazły Superludzi. Wszystko za sprawą kampanii promującej igrzyska paraolimpijskie. Wspólne działania przyczyniły się do upowszechnienia wizerunku osób niepełnosprawnych, które są kreatywne, mają poczucie humoru i prowadzą aktywne życie. To ludzie, z którymi chciałby przebywać każdy z nas. Definiują ich pasje lub osobowości, a nie problemy zdrowotne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to