Cleo w kolejnej kampanii serków Almette
  • 0
  • 1
23.01.2024

Cleo w kolejnej kampanii serków Almette

Rozpoczyna się kolejna kampania serków wiejskich Almette „Przyjemność mi chodzi po głowie” – z udziałem piosenkarki Cleo.

W 2024 r. Almette zamierza kontynuować silne wsparcie reklamowe linii serków wiejskich. Ponownie do ich spróbowania zachęcać będzie Cleo, której neo-folkowy image współgra z klasycznymi serkami w nowoczesnym wydaniu. Motyw kampanii nucony jest przez Cleo w rytm jej przeboju „Za krokiem krok”.

Reklama pojawi się w telewizji, na portalach internetowych, w prasie handlowej oraz social mediach. Poprzednia kampania z Cleo trwała jesienią 2022 r. Kampanię przygotowały agencje z Group One.

  • 1
Almette z kampanią reklamową 2024

Cleo w kolejnej kampanii serków Almette

23 stycznia 2024

22 stycznia 2024