1 1 0 0 0 17.01.2024Charakterystyczne opakowanie w nowej kampanii marki FantasiaNowa kampania marki Fantasia (Danone) podkreśla moment otwierania opakowania jogurtu z dodatkami. Dwuczęściowe opakowanie trzeba przełamać, aby połączyć składniki. Towarzyszy temu charakterystyczny dźwięk.
1 4 0 0 0 17.01.2024„I żyli krótko i szczęśliwie” – kampania fundacji Warszawskie Hospicjum dla DzieciFundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci rozpoczęła kampanię zachęcającą do przekazania 1,5% podatku. W spocie podkreśla radość życia swoich podopiecznych.
1 1 0 0 0 17.01.2024Szwedzki McDonald’s połączył dźwięk zjadanego burgera z orkiestrą symfonicznąMcDonald’s w Szwecji wprowadził do menu burgera z kurczakiem o chrupiącej panierce – McCrispy. Promuje go reklamą, w której wplótł chrupanie w występ orkiestry symfonicznej.
0 1 0 0 0 17.01.2024WebTalk dołącza do międzynarodowej sieci WondrlabAgencja marketingu cyfrowego WebTalk dołącza do międzynarodowych struktur Wondrlab. Będzie pełnić funkcję hubu strategicznego dla europejskiej ekspansji grupy.
0 1 0 0 0 16.01.2024Kampania województwa podlaskiego o bezpieczeństwie na stoku: „Broń bobrze bez kasku”Kampania województwa podlaskiego ma zwiększyć świadomość województwa jako atrakcji wśród miłośników sportów zimowych. W zimowej edycji wystąpiły zwierzaki znane z wakacyjnej akcji „Broń bobrze bez kasku”, wygenerowane ze wsparciem AI.
0 1 0 0 0 16.01.2024Lisner rozstrzygnął przetarg na kampanię reklamowąPrzetarg Lisnera wygrała agencja Hand Made. Odpowiada za koncept kreatywny i przygotowanie najnowszej kampanii marki.
0 1 0 0 0 16.01.2024Glovo wybiera Zenith w przetargu mediowymAgencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) rozpoczyna współpracę z Glovo – marką usług szybkiej dostawy.
0 2 0 0 0 16.01.2024Nike i Tiger Woods zakończyli współpracę po 27 latachNike i Tiger Woods ogłosili w mediach społecznościowych zakończenie współpracy, która trwała 27 lat, czyli całą zawodową karierę tego golfisty.
0 4 0 0 0 16.01.2024Zetki docenią marki za edukację o zdrowiu psychicznym – raport Havas ProsumerNowe badanie Havas Prosumer „Zdrowie psychiczne oczami Polaków” ujawnia rosnącą świadomość i problemy ze zdrowiem psychicznym wśród Polaków, zwłaszcza wśród młodszych pokoleń.
0 6 0 0 0 15.01.2024Grupa Vorwerk (Thermomix, Kobold) wprowadza nową identyfikację wizualnąGrupa Vorwerk ogłasza globalne wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Standaryzuje w niej logo grupy oraz marek Thermomix i Kobold.