Cleo promuje serki Almette
  • 6
  • 1
19.10.2022

Cleo promuje serki Almette

17 października ruszyła kampania promocyjna nowej linii produktów Almette – serków wiejskich. Twarzą kampanii została Cleo, która na nagraniu po spróbowaniu serka przenosi się do sielskiej krainy.

Cleo w rytm swojego przeboju „Za krokiem krok” w spotach reklamowych nuci motyw kampanii – „Przyjemność mi chodzi po głowie”.

Działania promocyjne obejmują emisję spotów w telewizji oraz w mediach typu digital, promocję w social mediach, reklamy DOOH oraz współpracę z influencerami.

Value Media (Group One) odpowiada za planowanie, zakup mediów oraz przeprowadzenie badań świadomościowych. Przy projekcie agencja pracuje w modelu house of communication z dwiema innymi spółkami Group One. Wsparcie w zakresie biddable media zapewnia agencja martech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon odpowiada za influencer marketing.

  • 1
Cleo w kampanii Almette

Cleo w kampanii Almette

19 października 2022

  • 1
  • 20
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2022

Aleksandra Hamkało jako Syrenka w spocie Fundacji Rak’n’Roll na „Dzień na U”

„Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni biorą wolne, potwierdzają swoje zdrowie i nie szukają wymówek w postaci braku czasu. Tym, czego w razie potrzeby powinni szukać, jest chwilowe zastępstwo, by móc pójść się przebadać. W tegorocznej odsłonie kampanii pomaga warszawska Syrenka. Pokazano to w promującym akcję spocie. Poza Syrenką odgrywaną przez Aleksandrę Hamkało pojawiają się w nim także m.in. Marta Wierzbicka, Zofia Zborowska, Lara Gessler czy Mery Spolsky.

18 października 2022