Google Analytics 4: zmiany w najnowszej wersji systemu analitycznego od GoogleGoogle Analytics 4: zmiany w najnowszej wersji systemu analitycznego od GoogleGoogle Analytics 4: zmiany w najnowszej wersji systemu analitycznego od GoogleGoogle Analytics 4: zmiany w najnowszej wersji systemu analitycznego od Google
Spokojnie. Ma być łatwiej, z podpowiedziami, bardziej dla ludzi (fot. Pixabay)

Google Analytics 4: zmiany w najnowszej wersji systemu analitycznego od Google

Google Analytics 4: zmiany w najnowszej wersji systemu analitycznego od Google

Krzysztof Marzec

-

CEO, DevaGroup, agencja Partner Google Premier i Google Rising Star

Krzysztof Marzec

CEO, DevaGroup, agencja Partner Google Premier i Google Rising Star

Trener SEO, Google Ads & Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek o tej tematyce. Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Marta Koziarz

-

head of SEM, DevaGroup

Marta Koziarz

head of SEM, DevaGroup

Pracowała przy kampaniach Google Ads dla dużych i małych firm, z budżetami 700 zł, ale też 200 tys. zł. Zajmuje się również analityką z wykorzystaniem Google Analytics oraz Tag Manager. Prowadzi szkolenia z reklamy Google Ads oraz analityki. Uwielbia liczby i analitykę – to coś, co lubi najbardziej w swojej pracy.

Mimo pandemii Google nie zwalnia tempa. Koniec roku może upłynąć pod znakiem nauki nowego systemu oraz migracji śledzenia stron na nową usługę. Poszukując złotego środka w tworzeniu uniwersalnego i bezpiecznego narzędzia analitycznego, Google uruchomił usługę Analytics 4. Spójrzmy na nią z perspektywy użytkownika: więcej w niej udogodnień czy utrudnień?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja