Czy jesteś tym, czego słuchasz?Czy jesteś tym, czego słuchasz?Czy jesteś tym, czego słuchasz?Czy jesteś tym, czego słuchasz?
Twoje playlisty skarbnicą wiedzy o tobie? (fot. Pixabay)

Czy jesteś tym, czego słuchasz?

Czy jesteś tym, czego słuchasz?
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Marian Salzman, CEO amerykańskiego Havas PR twierdzi, że w ciągu następnej dekady playlisty staną się potężnym narzędziem do przewidywania zachowań konsumentów. Ponoć nie ma dwóch takich samych playlist – są one niepowtarzalne niczym linie papilarne. Czy faktycznie na podstawie muzyki, której słuchamy, ktoś będzie umiał określić, jakie buty kupimy?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja