0 1 0 13.05.2022Benefit Systems ogłasza przetarg na obsługę marek MultiSport, MyBenefit, MultiLifeBenefit Systems wybierze w drodze przetargu agencje digital & social media do obsługi komunikacyjnej kluczowych marek: MultiSport, MyBenefit, MultiLife w zakresie działań reklamowych 360 stopni. Oferty w przetargu otwartym można składać do 27 maja 2022 r.
0 1 0 13.05.2022Live commerce, czyli zakupy na żywo – czy to kolejna rewolucja w handlu? Badanie InquiryZakupy w relacjach na żywo to kolejna odsłona handlu w mediach społecznościowych. Małe i duże firmy, a nawet osoby indywidualne organizują transmisje, w trakcie których prezentują swoje produkty. Mogą przy tym wejść w bezpośrednie interakcje z uczestnikami i zachęcić ich do zakupu. Z badania agencji Inquiry wynika, że wśród polskich internautów z takiej formy zakupów skorzystało już 10 proc.
0 1 0 13.05.2022Sąd zmienił decyzję UOKiK. Agora może przejąć EurozetW styczniu 2021 r. UOKiK zakazał przejęcia Eurozetu przez Agorę. Firma odwołała się od tej decyzji. 12 maja 2022 r. Sąd Okręgowy w Warszawie – Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłosił wyrok zmieniający w całości decyzję prezesa UOKiK i pozwolił na bezwarunkową koncentrację. Urząd zapowiada wniesienie apelacji.
0 1 0 13.05.2022Netflix przyspieszy wprowadzenie reklamZarząd Netflixa zapowiedział w wewnętrznym komunikacie skierowanym do pracowników, że wprowadzi reklamy do końca 2022 r. – poinformował „New York Times”.
0 1 0 12.05.2022Czy reklama Shopee irytuje sztuczną inteligencję? Sprawdził to KantarOd kilku tygodni widzimy i słyszymy reklamę platformy zakupowej Shopee, zrealizowaną w rytmie znanej wielu rodzicom piosenki „Baby Shark”. Ze względu na wszechobecność reklama zwróciła uwagę zarówno konsumentów, jak i branży marketingowej. Zdania na jej temat są podzielone. Kantar Polska, wykorzystując sztuczną inteligencję, sprawdził wpływ reklamy na markę.
1 5 0 12.05.2022Swarovski z kampanią z okazji Dnia MatkiMarka wyrobów ze szkła kryształowego Swarovski świętuje Dzień Matki kampanią w social media. Hasło działań brzmi: „Kocham Cię, mamo”.
1 1 0 12.05.2022Ruszyła kampania „Wojna to nie zabawa” ukazująca sytuację ukraińskich dzieci po rosyjskiej napaści11 maja ruszyła kampania społeczna „Wojna to nie zabawa”. Celem jest pokazanie, że ucieczka dzieci z Ukrainy przed wojną i pozostawienie przez nie za sobą całego ich świata kończy beztroskie dzieciństwo. To od nas – gospodarzy – i naszego zachowania zależy, czy znowu poczują się bezpiecznie.
0 1 0 12.05.2022Ponad połowa Polaków nie kojarzy żadnej kampanii społecznej dotyczącej tematyki zdrowia. Badanie SW ResearchJak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla Instytutu LoveBrands Medical, świadomość Polaków na temat kampanii poświęconych zdrowiu jest wciąż niska. Mniej niż połowa (42 proc.) deklaruje, że kojarzy jakąkolwiek kampanię na temat zdrowia widoczną ostatnio w przestrzeni medialnej.
0 1 0 11.05.2022Reaktywacja marki Próchnik z nowym właścicielemMarka odzieżowa Próchnik ma nowego właściciela i wraca na rynek. Transakcja dotycząca przejęcia praw do marki została zawarta w pierwszym kwartale 2022 r. Głównym inwestorem jest spółka Premium Fashion, a pomysłodawcą i inicjatorem przedsięwzięcia Tomasz Ciąpała. To przedsiębiorca mający wieloletnie doświadczenie w retailu i tworzeniu marek z obszaru mody (m.in. Lancerto).
0 1 0 11.05.2022Ekipa Internaziomali promuje perfumy Paco RabanneWystartowały działania promujące nowe męskie perfumy 1 Million Elixir od Paco Rabanne (Sirowa Poland). Zapach promują influencerzy z ekipy Internaziomali.