Kampania McDonald’s i Maty strzałem w dziesiątkę, ale tylko w grupie wiekowej 18–29 lat. Badanie Inquiry - Marketing przy Kawie
Kampania McDonald’s i Maty strzałem w dziesiątkę, ale tylko w grupie wiekowej 18–29 lat. Badanie Inquiry
  • 0
  • 1
2.11.2021

Kampania McDonald’s i Maty strzałem w dziesiątkę, ale tylko w grupie wiekowej 18–29 lat. Badanie Inquiry

Od 18 października w sieci McDonald’s dostępne jest zapowiadane wcześniej i szeroko reklamowane menu sygnowane przez młodego rapera Matę (Michał Matczak). Od tej pory nie milkną internetowe komentarze dotyczące tej kampanii. Agencja Inquiry sprawdziła w badaniu YouGov BrandIndex, jakie było jej oddziaływanie na wizerunek i pozycję marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 listopada 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2021

Enes Kanter rozegrał mecz w butach Nike z napisem: „Wykonane rękoma niewolników”

Turecki koszykarz Celtics Enes Kanter wystąpił w meczu z Hornets w butach Nike, które miały być wyrazem protestu przeciwko niewolniczej pracy osób produkujących odzież dla firmy. Na jednym bucie sportowiec napisał „Wykonane rękoma niewolników” i „Nigdy więcej wymówek”, na drugim „Niewolnictwo XXI wieku” oraz „Nike to hipokryci”. Oba oblał czerwoną farbą symbolizującą krew.