Emocje negatywne w marketingu – jaka jest ich rola i dlaczego warto je badaćEmocje negatywne w marketingu – jaka jest ich rola i dlaczego warto je badaćEmocje negatywne w marketingu – jaka jest ich rola i dlaczego warto je badaćEmocje negatywne w marketingu – jaka jest ich rola i dlaczego warto je badać
Z badawczej i marketingowej perspektywy wszystkie emocje są istotne (fot. Pixabay)

Emocje negatywne w marketingu – jaka jest ich rola i dlaczego warto je badać

Emocje negatywne w marketingu – jaka jest ich rola i dlaczego warto je badać
Igor Starczak

Igor Starczak

-

specjalista ds. content marketingu, Sentimenti

Igor Starczak

Igor Starczak

specjalista ds. content marketingu
Sentimenti

Copywriter, autor artykułów, redaktor, researcher. W zespole Sentimenti od 2019 r. Odpowiada za spójność i charakter komunikacji, marketingowe opracowanie raportów, wsparcie sprzedaży i tworzenie angażujących treści. Zdobywał doświadczenie w agencjach digitalowych, reklamowych i kreatywnych. Pasjonat twórczego pisania zarówno dla ludzi, jak i SEO-botów. Prywatnie ojciec wspaniałej córki i niepoprawny miłośnik gry na gitarze.

W marketingu, reklamie i komunikacji z klientami negatywne emocje zwykle są pomijane. Nic dziwnego. Firmy, właściciele brandów czy agencje – wszyscy wolą wiedzieć, co pozytywnie przywiązuje klientów do marki lub produktu, jakie klienci mają dobre doświadczenia, przeżycia, co wreszcie sprawia, że konsument staje się klientem i dlaczego później powraca do zakupu. Liczy się sprzedaż! Ale z perspektywy badawczej negatywne emocje są cenne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się