Ikea będzie sprzedawać produkty podczas transmisji na żywo
  • 0
  • 3
9.04.2021

Ikea będzie sprzedawać produkty podczas transmisji na żywo

8 kwietnia na Facebooku pojawił się pierwszy odcinek z serii „Ikea zakupy na żywo”. W czasie jego trwania można było skorzystać ze specjalnych ofert dostępnych tylko w trakcie transmisji.

Wydarzenie odbyło się online o godzinie 18:00 na profilu Ikei na Facebooku oraz na stronie www.ikea.pl.

„Zakupy na żywo” to nowy format Ikei. Jego celem jest pokazanie pasjonatom aranżacji wnętrz produktów, które ułatwiają życie w domu, a także prostych i sprytnych rozwiązań zmieniających pomieszczenie tak, aby jak najlepiej odpowiadało potrzebom domowników. Trwające około 45 minut odcinki będą nadawane ze studia marki w poniedziałki i czwartki w godzinach wieczornych. Każdy epizod ma inny motyw przewodni.

Tematem pierwszego odcinka, który wyemitowano 8 kwietnia, były produkty przydatne w kuchni. W programie przedstawiono także promocje dostępne tylko w czasie trwania programu i chwilę po zakończeniu. Skorzystanie z okazji możliwe będzie po wpisaniu podanego w odcinku kodu.

Transmisję prowadził twórca wideo – Cezary Stacewicz. Na pytania widzów odpowiadał ekspert Ikei – Karol Kondrot, kierownik działu sprzedaży. Informacje na temat kolejnych odcinków zamieszczane będą na profilu Ikei na Facebooku.

  • Produkcja oraz koncepcja kreatywna: VMLY&R
  • Planowanie i zakup mediów: Wavemaker
  • Komunikacja PR: Garden od Words
  • 3
„Ikea zakupy na żywo”

Ruszyła seria „Ikea zakupy na żywo”

9 kwietnia 2021

8 kwietnia 2021