Jak połączyć sport z e-sportem w działaniach marketingowych?Jak połączyć sport z e-sportem w działaniach marketingowych?Jak połączyć sport z e-sportem w działaniach marketingowych?Jak połączyć sport z e-sportem w działaniach marketingowych?
Myślisz, że w e-sporcie brakuje realnych emocji? (kadr ze spotu Our Game – League of Legends)

Jak połączyć sport z e-sportem w działaniach marketingowych?

Jak połączyć sport z e-sportem w działaniach marketingowych?
Wojciech Grzegorzyca

Wojciech Grzegorzyca

-

communications specialist, Gameset

Wojciech Grzegorzyca

Wojciech Grzegorzyca

communications specialist
Gameset

Specjalista w obszarze komunikacji w branży e-sportu i gamingu. Obecnie jest współodpowiedzialny za komunikację agencji gaming marketingu Gameset. Wcześniej w agencji WEC Communication realizował działania public relations m.in. dla Fantasyexpo, GetHero, Play i Acer Polska, a także był ekspertem w projektach związanych z e-sportem. W przeszłości 7 lat zajmował się dziennikarstwem sportowym, a później dziennikarstwem e-sportowym. Były redaktor m.in. takich portali, jak Gol24 czy WP SportoweFakty. Absolwent zarządzania mediami i reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim. Autor pracy magisterskiej na temat zarządzania wizerunkiem e-sportowców w Polsce.

Niektórzy postrzegają e-sport jako bezpośrednie zagrożenie dla sportu, a w rzeczywistości wcale nie musi tak być. Oba obszary mają bowiem ze sobą wiele wspólnego, co daje nowe szanse i możliwości. Potencjał wynikający z tego połączenia można wykorzystać m.in. w działaniach marketingowych.

Granie w gry wideo staje się coraz popularniejszą formą rozrywki. Z szacunków Newzoo wynika, że w 2015 roku na świecie było nieco ponad 2 mld graczy, a w 2021 roku liczba ta sięgnęła prawie 3 mld [1]. Oznacza to wzrost niemal o 50% w ciągu sześciu lat. Dane z badania IQS Game Story pokazują natomiast, że w Polsce ponad 17 mln osób w wieku 9–55 lat gra w gry.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja