Niektórzy postrzegają e-sport jako bezpośrednie zagrożenie dla sportu, a w rzeczywistości wcale nie musi tak być. Oba obszary mają bowiem ze sobą wiele wspólnego, co daje nowe szanse i możliwości. Potencjał wynikający z tego połączenia można wykorzystać m.in. w działaniach marketingowych.Granie w gry wideo staje się coraz popularniejszą formą rozrywki. Z szacunków Newzoo wynika, że w 2015 roku na świecie było nieco ponad 2 mld graczy, a w 2021 roku liczba ta sięgnęła prawie 3 mld [1]. Oznacza to wzrost niemal o 50% w ciągu sześciu lat. Dane z badania IQS Game Story pokazują natomiast, że w Polsce ponad 17 mln osób w wieku 9–55 lat gra w gry.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.