„Cała naprzód – kierunek Karaiby”. Ruszyła kampania marki Captain Jack
  • 1
  • 2
9.01.2020

„Cała naprzód – kierunek Karaiby”. Ruszyła kampania marki Captain Jack

Trwa karnawał. Z tej okazji marka piwa Captain Jack przygotowała promocję, w której można wygrać wyjazd na Karaiby. Akcji towarzyszy kampania ATL, BTL oraz działania w Internecie z udziałem influencerów.

Karnawałowa aktywacja rozpoczęła się 27 grudnia 2019 r. Potrwa do 23 lutego 2020 r. Przez 8 tygodni do zdobycia są imprezowe wyjazdy na Karaiby (Kubę lub Dominikanę), Instaxy Mini oraz zestawy piw. Promocja obejmuje oba warianty piwa Captain Jack – o smaku rumu oraz rumu i pomarańczy.

W imprezowy świat świat marki wprowadził fanów Suchar Codzienny. Dołączą do niego m.in.: W.E.N.A. i Agatycze oraz Honorata Skarbek. Wszyscy podejmą wyzwania od Captain Jacka, a każde z nich przedstawi na swoim profilu społecznościowym nowe zadanie konkursowe.

Akcji towarzyszy zintegrowana kampania, która obejmuje emisję spotu telewizyjnego, billboardów oraz działania w Internecie, w tym w social media. Zaplanowano także komunikację PR oraz ekspozycję materiałów w punktach sprzedaży.

  • Koncept kreatywny, aktywacja w Internecie i komunikacja PR: Hand Made
  • Realizacja spotu: Grandes Kochonos oraz Bardzo
  • Produkcja: Dynamo
  • Postprodukcja: Platige Image
  • Zakup i planowanie mediów: ZenithOptimedia Group
  • Obsługa promocji: Kropka Bordo
  • Projekt billboardów Prism
  • Projekt promocyjnych butelek: Mango Design
  • 2
Captain Jack

Captain Jack zabierze w podróz na Karaiby

Captain Jack

9 stycznia 2020

8 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2020

Ruszyła XXIII edycja konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”

Od 9 stycznia można zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Konkurs nagradza i promuje najbardziej odpowiedzialne duże i małe firmy, które angażują się w działania na rzecz zmiany świata – zarówno na szczeblu lokalnym, jak i globalnym. Tegoroczna, XXIII edycja w centrum stawia działania na rzecz współpracy i budowania partnerstw wprowadzających w życie cele zrównoważonego rozwoju.