Łukasz Podolski ambasadorem marki Totolotek
  • 0
  • 1
9.01.2020

Łukasz Podolski ambasadorem marki Totolotek

Złoty medalista piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii został ambasadorem marki Totolotek. Łukasz Podolski będzie twarzą bukmachera, który kilka miesięcy temu stał się częścią niemieckiej grupy Gauselmann.

Były piłkarz Bayernu, FC Koln, Arsenalu czy Galatasaray na razie nie pojawi się na boiskach Ekstraklasy, ale będzie gościć w Polsce. Jako ambasador pojawi się w działaniach marketingowych Totolotka w Internecie oraz w punktach sprzedaży zakładów bukmacherskich.

Oba te kanały są równie ważne dla Totolotka. Współpraca z utytułowanym reprezentantem Niemiec polskiego pochodzenia ma być kontynuacją promowania rozwiązań, które w myśl hasła „Twój bukmacher” zapewniają graczom zawieranie zakładów niezależnie od tego, czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera czy terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.

Łukasz Podolski jest już ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do hazardowego potentata. Obie firmy w logotypie mają słoneczny znak grupy Gauselmann.

Rozpoczynamy współpracę ze sprawdzonym i zaangażowanym partnerem, którego sukcesy sportowe będą dla nas inspiracją i motorem napędowym. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że Łukasz ma wśród naszej grupy docelowej niesamowicie rozpoznawalną twarz i nazwisko, a przy tym budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia – mówi Mariusz Rzeczkowski, dyrektor marketingu w Totolotku.

Totolotek dokonał ostatnio zmian w systemach sprzedaży, stawiając na ofertę zakładów na żywo. Trwa także zmiana oblicza punktów sprzedaży, w których klienci mogą korzystać z terminali samoobsługowych. Kolejne placówki przechodzą remonty, które całkowicie zmieniają ich wygląd. Bukmacher jest też sponsorem tytularnym rozgrywek Totolotek Puchar Polski.

  • 1
Łukasz Podolski

Łukasz Podolski ambasadorem Totolotka

8 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2020

Ruszyła XXIII edycja konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”

Od 9 stycznia można zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Konkurs nagradza i promuje najbardziej odpowiedzialne duże i małe firmy, które angażują się w działania na rzecz zmiany świata – zarówno na szczeblu lokalnym, jak i globalnym. Tegoroczna, XXIII edycja w centrum stawia działania na rzecz współpracy i budowania partnerstw wprowadzających w życie cele zrównoważonego rozwoju.