Zalando wybrało Mindshare Polska do obsługi mediowej
  • 0
  • 1
9.01.2020

Zalando wybrało Mindshare Polska do obsługi mediowej

Platforma Zalando rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wygrała go agencja Mindshare Polska.

Będzie odpowiadać za planowanie, zakup oraz optymalizację mediów on- i offline dla Zalando. Współpraca rozpoczęła się w styczniu.

  • 1
Zalando

Zalando współpracuje z Mindshare Polska

9 stycznia 2020

8 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2020

Ruszyła XXIII edycja konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”

Od 9 stycznia można zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Konkurs nagradza i promuje najbardziej odpowiedzialne duże i małe firmy, które angażują się w działania na rzecz zmiany świata – zarówno na szczeblu lokalnym, jak i globalnym. Tegoroczna, XXIII edycja w centrum stawia działania na rzecz współpracy i budowania partnerstw wprowadzających w życie cele zrównoważonego rozwoju.