Personalia

Anna Dzierżek przechodzi z Samsunga do Przestrzeni na stanowisko business development directora

Po niemal dziesięciu latach w roli brand managera (Kompania Piwowarska, Samsung) Anna Dzierżek przechodzi na agencyjną stronę. Wykorzysta doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu marek, by jeszcze lepiej dopasować ofertę agencji do wyzwań stojących przed zespołami marketingu.

Przestrzeń poznałam, pracując po drugiej, „klienckiej” stronie. Od początku byłam pod wrażeniem połączenia strategicznych kompetencji osadzonych w potrzebach biznesowych marki i nieszablonowej kreacji. Wtedy nie przeszło mi nawet przez myśl, że kiedyś dołączę do przestrzennego zespołu. Jako że holistyczne podejście jest mi bardzo bliskie, chętnie skorzystałam z zaproszenia – mówi Anna Dzierżek.

Nowa business development director odpowiadać będzie także za komunikację zewnętrzną Przestrzeni i rozwój obecnych jej klientów. Jak podkreślają założyciele agencji, wybór eks-klienta na to stanowisko nie jest przypadkowy. Mieszanie perspektyw z różnych dziedzin leży w DNA tej firmy.

Świat jest dziś bardziej złożony niż kiedyś. Tak samo wyzwania, przed którymi stają marki. Dlatego wierzymy, że tylko łączenie kompetencji i szerokie myślenie może zrodzić skuteczne rozwiązania – podkreśla Tomasz Misiukiewicz, dyrektor kreatywny i jeden z założycieli agencji.

Agencja Przestrzeń powstała w 2018 r. Założycielami są:

  • team kreatywny Karolina Kałużna i Tomasz Misiukiewicz (VMLY&R, Saatchi&Saatchi);
  • brand manager, Igor Zajda (Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec).

Wokół agencji działają współpracujące z nią spółki: studio brandingowe Wyraz i agencja mediowa Rozgłos. Przestrzeń pracuje także nad rozwojem kompetencji contentowych.

  • 1
Anna Dzierżek

Anna Dzierżek – business development director w agencji Przestrzeń



Reklama