Spicy Mobile inwestuje w platformę reklamy programmatic dopasowującą reklamę do cech osobowości
  • 0
  • 1
16.01.2020

Spicy Mobile inwestuje w platformę reklamy programmatic dopasowującą reklamę do cech osobowości

Spicy Mobile inwestuje w budowę platformy emisji reklam. Stworzone narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika, wykorzystując technologię machine learning. Będzie również odpowiadało za wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej, którą zobaczy najbardziej zainteresowany produktem lub usługą użytkownik.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2020

15 stycznia 2020