Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2020 r.? Kolejna odsłona „Kryzysometru” - Marketing przy Kawie
Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2020 r.? Kolejna odsłona „Kryzysometru”
  • 0
  • 3
16.01.2020

Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2020 r.? Kolejna odsłona „Kryzysometru”

Problemy związane z ekologią oraz cyberbezpieczeństwem wizerunkowym – to główne zagrożenia kryzysowe, jakich w 2020 r. spodziewają się specjaliści ds. wizerunku. Ponad połowa rzeczników, dyrektorów i managerów public relations przewiduje, że w obecnym roku kryzys wizerunkowy dotknie ich organizację.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55370 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2020

Spicy Mobile inwestuje w platformę reklamy programmatic dopasowującą reklamę do cech osobowości

Spicy Mobile inwestuje w budowę platformy emisji reklam. Stworzone narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika, wykorzystując technologię machine learning. Będzie również odpowiadało za wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej, którą zobaczy najbardziej zainteresowany produktem lub usługą użytkownik.