„Raz Aldi, zawsze Aldi” – nowa kampania marketingowa sieci sklepów - Marketing przy Kawie
„Raz Aldi, zawsze Aldi” – nowa kampania marketingowa sieci sklepów
  • 0
  • 5
2.09.2019

„Raz Aldi, zawsze Aldi” – nowa kampania marketingowa sieci sklepów

Aldi stawia na nową komunikację. Sieć dyskontów rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem „Raz Aldi, zawsze Aldi”, będącym jednocześnie nowym sloganem brandu. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. W działania zaangażowano aktorkę Sonię Bohosiewicz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 września 2019