Nowe logo domu mody Gucci
  • 1
  • 3
16.01.2020

Nowe logo domu mody Gucci

Włoski dom mody Gucci zaprezentował nowe logo. Jest ono stylizowane na odręczne pismo i łączy się z nową kolekcją.

Znak przypomina pismo dziecka. Jest związany z kolekcją męską fall/winter 2020, która zadebiutowała w połowie stycznia.

Logo wywołało mieszane uczucia. Zostało zaprezentowane na facebookowym profilu marki, który obserwuje 18 mln osób. Towarzyszyło temu opublikowanie grafik zapowiadających kolekcję. One również przypominają zdania zapisane niewprawną ręką. Odnoszą się bezpośrednio do kolekcji.

Na wybiegu zobaczyć można było mężczyzn w ubraniach inspirowanych dziecięcą modą – w swetrach z wyszytym kotkiem, garniturach jak szkolne mundurki i długich skarpetach. Kolekcja ma uczcić mężczyznę, „który może swobodnie praktykować samostanowienie, bez ograniczeń społecznych, autorytarnych sankcji, bez duszących stereotypów”.

Wcześniej Gucci opublikował serię zwiastunów kolekcji opatrzonych hasłem „Rave Like You Are Five”, inspirowanych dziecięcym przyjęciem urodzinowym. W ramach kampanii przygotowano też zaproszenia na pokazy. Były one inspirowane upiększonymi zaproszeniami na przyjęcie urodzinowe, które szlacheckie dzieci wysłały do swoich przyjaciół.

Kampanią kierował Alessandro Michele, obecny dyrektor kreatywny domu mody.

Źródło: www.creativebloq.com

  • 3
Gucci

Gucci ma nowe logo

16 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2020

Spicy Mobile inwestuje 10 mln zł w platformę reklamy programmatic dopasowującą reklamę do cech osobowości

Spicy Mobile inwestuje ponad 10 mln zł w budowę platformy emisji reklam. Stworzone narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika, wykorzystując technologię machine learning. Będzie również odpowiadało za wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej, którą zobaczy najbardziej zainteresowany produktem lub usługą użytkownik.

15 stycznia 2020