Canon Polska wybrał agencję PR w obszarze B2B
  • 0
  • 1
16.01.2020

Canon Polska wybrał agencję PR w obszarze B2B

Z początkiem stycznia Canon Polska nawiązał współpracę z agencją Higher Media. Obejmuje ona realizację strategii komunikacyjnej w obszarze PR dla rozwiązań biznesowych (B2B), m.in. druku biurowego, druku profesjonalnego czy oprogramowania.

Agencja została wybrana w ramach zapytania ofertowego. Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

  • 1
Canon Polska wybrał Higher Media

Canon Polska wybrał Higher Media

16 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2020

Spicy Mobile inwestuje 10 mln zł w platformę reklamy programmatic dopasowującą reklamę do cech osobowości

Spicy Mobile inwestuje ponad 10 mln zł w budowę platformy emisji reklam. Stworzone narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika, wykorzystując technologię machine learning. Będzie również odpowiadało za wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej, którą zobaczy najbardziej zainteresowany produktem lub usługą użytkownik.