Marka zabawek erotycznych z kampanią eko - Marketing przy Kawie
Marka zabawek erotycznych namawia kobiety do rezygnacji ze słuchawek prysznicowych
  • 1
  • 1
10.06.2023

Marka zabawek erotycznych namawia kobiety do rezygnacji ze słuchawek prysznicowych

Brytyjska marka zabawek erotycznych Love Not War w żartobliwej kampanii porusza temat zrównoważonej masturbacji. Nawołuje kobiety do rozstania ze słuchawkami prysznicowymi i korzystania z bardziej ekologicznych seks-zabawek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 czerwca 2023