Walmart kupuje Vizio – producenta smart TV - Marketing przy Kawie
Walmart kupuje Vizio – producenta smart TV. Chce więcej zarabiać na reklamach i konkurować z Amazonem
  • 0
  • 1
5.03.2024

Walmart kupuje Vizio – producenta smart TV. Chce więcej zarabiać na reklamach i konkurować z Amazonem

Walmart przejął Vizio za 2,3 mld dol. Chce w ten sposób zwiększyć swoje zyski z reklam w streamingu i konkurować z innym gigantem handlu, Amazonem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56081 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 marca 2024

4 marca 2024