Biedronka podsumowuje akcję „Dumni z naszych”
  • 0
  • 1
6.07.2018

Biedronka podsumowuje akcję „Dumni z naszych”

W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sklepach Biedronka sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. Klientom sieci wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami i kartami z wizerunkami piłkarzy. Rekordowe okazały się: Dzień Dziecka, 23 i 24 czerwca – dzień meczu Polaków z Kolumbią oraz 29 i 30 czerwca, zaraz po meczu z Japonią.

Albumy od początku akcji „Dumni z naszych”, czyli od 7 maja,  cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów. Rekord ich sprzedaży padł w Dzień Dziecka. Tego dnia w sieci Biedronka wydano też wyjątkowo dużą liczbę saszetek z kartami (ponad 3 mln) i naklejkami z wizerunkami piłkarzy (ponad 4,4 mln).

Kolejnymi rekordowymi dniami były:

  • 23 i 24 czerwca, czyli w czasie meczu polskiej reprezentacji z Kolumbią,
  • 29 i 30 czerwca, po meczu z Japonią.

Po zakończeniu akcji w Biedronce będzie można kupić saszetki z naklejkami i kartami. Mają być dostępne do 15 lipca lub do wyczerpania zapasów w cenie 99 gr/szt. Dla osób, które dotąd przechowywały karty luzem, wprowadzona została natomiast obniżka ostatnich egzemplarzy albumu – można je nabyć w cenie 4,99 zł/szt.

W tym roku Biedronka przedłużyła umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Pozostaje oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej przez kolejne 4 lata. Sieć wspiera zarówno pierwszą reprezentację Polski, jak i reprezentację kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN Biedronka jest również sponsorem głównym Akademii Młodych Orłów.

  • 1

5 lipca 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.07.2018

Raport rynku świadczeń pozapłacowych – „Drogowskaz motywacyjny 2018” Sodexo

Kwoty przeznaczane przez firmy na świadczenia pozapłacowe niezmiennie rosną. Pokazuje to ich rolę w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników. Pracodawcy coraz częściej wychodzą poza standard oferowanych korzyści. Dostrzegają potrzebę informowania o finansowej wartości świadczeń jako elemencie całkowitego wynagrodzenia – pokazuje „Drogowskaz motywacyjny 2018” Sodexo Benefits and Rewards Services.