Nigdy nie uda się stworzyć prawdziwej sztucznej inteligencji! Podsumowanie Cannes Lions 2018Nigdy nie uda się stworzyć prawdziwej sztucznej inteligencji! Podsumowanie Cannes Lions 2018Nigdy nie uda się stworzyć prawdziwej sztucznej inteligencji! Podsumowanie Cannes Lions 2018Nigdy nie uda się stworzyć prawdziwej sztucznej inteligencji! Podsumowanie Cannes Lions 2018
Krzepiące résumé z Cannes (fot. Cannes Lions)

Nigdy nie uda się stworzyć prawdziwej sztucznej inteligencji! Podsumowanie Cannes Lions 2018

Nigdy nie uda się stworzyć prawdziwej sztucznej inteligencji! Podsumowanie Cannes Lions 2018
Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

-

Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

Specjalistka z ponad 6-letnim doświadczeniem w marketingu, public relations, marketingu internetowym, komunikacji marketingowej. Copywriter i autorka publikacji w mediach branżowych.

Co powinno zostać w naszych głowach po Cannes Lions 2018? Przede wszystkim emocje. Pascal mawiał, że „serce ma swoje racje, których rozum nie zna”. Czy na pewno?

Jakież emocje towarzyszą twórcom podczas rozdania Oscarów dla branży kreatywnej, czyli Lwów w Cannes! Mogłam się o tym przekonać sama na miejscu. Przywożę podsumowanie,  czyli z francuska résumé tegorocznego święta kreatywności, które rokroczne ściąga na Riwierę Francuską najwybitniejszych artystów w branży. Résumé z Francji będzie dotyczyło właśnie emocji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja