Szef marketingu eBay: praca kreatywna agencji została przyćmiona przez mierzalność internetu
  • 0
  • 1
5.07.2018

Szef marketingu eBay: praca kreatywna agencji została przyćmiona przez mierzalność internetu

Agencje kreatywne muszą się obudzić i udowodnić wartość tego, co robią – uważa Dan Burdett, chief marketing innovation officer firmy eBay. Podczas festiwalu Cannes Lions mówił o tym, że tradycyjna praca kreatywna została przyćmiona przez kanały cyfrowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45115 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Janusz Kamiński

4 miesiące temu

Duży artykuł. :)))

5 lipca 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
5.07.2018

Raport rynku świadczeń pozapłacowych – „Drogowskaz motywacyjny 2018” Sodexo

Kwoty przeznaczane przez firmy na świadczenia pozapłacowe niezmiennie rosną. Pokazuje to ich rolę w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników. Pracodawcy coraz częściej wychodzą poza standard oferowanych korzyści. Dostrzegają potrzebę informowania o finansowej wartości świadczeń jako elemencie całkowitego wynagrodzenia – pokazuje „Drogowskaz motywacyjny 2018” Sodexo Benefits and Rewards Services.