0 4 0 0 0 13.06.2018Robert Kubica promuje markę Dynamic na stacjach LotosOd początku czerwca Lotos oferuje na stacjach nową linię napojów energetycznych Dynamic. Z kolei w lipcu do sieci sprzedaży wchodzi pierwszy z nowej linii olejów silnikowych – Quazar Dynamic. Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica. Jego wizerunek znajdzie się na opakowaniach wymienionych produktów.
2 2 0 0 0 13.06.2018Murale Sport.pl z Kamilem Grosickim na ulicach WarszawyNa ulicach Waryńskiego i Francuskiej w Warszawie pojawiły się murale z ambasadorem Sport.pl – piłkarzem reprezentacji Polski Kamilem Grosickim. To kolejna odsłona kampanii serwisu i jego aplikacji mobilnej.
0 0 0 0 0 13.06.2018Wyroki sądowe z zakresu ochrony konsumentów w sprawie Polskiego Prądu i Gazu oraz RaiffeisenaPolski Prąd i Gaz oraz Raiffeisen – to przedsiębiorcy, których dotyczyły wyroki sądowe w sprawach decyzji UOKiK z zakresu ochrony konsumentów. W pierwszym przypadku SOKiK podtrzymał decyzję, w drugim obniżył karę.
1 0 0 0 0 12.06.2018Domino’s Pizza łata dziury drogowe w USADomino’s Pizza w ramach akcji „Paving for Pizza” reperuje dziury w drogach w miastach Stanów Zjednoczonych. Sieć pizzerii przekonuje, że ma to pomóc łatwiej dostarczać pizzę.
1 1 0 0 0 12.06.2018Big Milk z nową platformą kreatywnąMarka Big Milk rozpoczęła kampanię wizerunkową w ramach nowej platformy kreatywnej „Małe rzeczy są Big”. Celem jest zwrócenie uwagi na codzienne drobnostki, które dają szczęście tu i teraz.
0 0 0 0 0 12.06.2018ZDM w Warszawie poprzez nośnik OOH upominał nieprawidłowo parkujących kierowców„Ja tylko na chwilę po dziecko”. „Mnie stać, żeby tu stać”. „Zaraz odjeżdżam, tylko przesyłkę odbiorę” – m.in. takie wymówki usłyszeli od nieprawidłowo parkujących kierowców organizatorzy akcji „10 metrów zachowaj (się)”. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie informował o konsekwencjach, posługując się interaktywnym nośnikiem OOH.
2 1 0 0 0 12.06.2018Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Beata Pawlikowska i inni obalają „Kocie kity”Fundacja Sarigato w ramach akcji Karmimy Psiaki rozpoczęła kampanię na rzecz bezdomnych kotów. Organizatorzy chcą rozwiać fałszywe i szkodliwe przeświadczenia na temat tych zwierząt, by zwiększyć liczbę kocich adopcji na terenie całej Polski. W akcję włączyli się: Macademian Girl, Red Lipstick Monster, Agnieszka Grzelak, Ewa Gawryluk, Rafał Mohr i Beata Pawlikowska.
1 0 0 0 0 12.06.2018Jakub Błaszczykowski w spocie promującym loterię marki Lay’sOd 8 maja przez 10 tygodni na kibiców czekają nagrody od marki Lay’s. Najciekawszą z nich jest możliwość spotkania z Jakubem Błaszczykowskim. Raz w tygodniu dwie osoby mogą wylosować udział w tym wydarzeniu. O loterii informuje spot z udziałem piłkarza.
0 0 0 0 0 12.06.2018UPC Polska wybrało agencję kreatywnąGoldenSubmarine wygrała przetarg UPC Polska na agencję kreatywną. Zadaniem zwycięzcy będzie przygotowywanie konceptów kreatywnych oraz strategii komunikacji marki na polskim rynku – zarówno w kampaniach ogólnokrajowych, jak i regionalnych. Firma zajmie się także adaptacją zagranicznych kampanii na nasz rynek.
0 2 0 0 0 12.06.2018Portugalia mistrzem mediów społecznościowych dzięki Ronaldo – badanie „Ecco World Cup”Za dwa dni ruszają mistrzostwa świata w piłce nożnej. Badanie „Ecco World Cup” prezentuje aktywność piłkarzy z 32 krajów w mediach społecznościowych. Zwycięzcą rywalizacji jest Portugalia. Piłkarze obecnego mistrza Europy mają łącznie ponad 360 mln obserwatorów na trzech głównych platformach: Facebook, Twitter i Instagram. Niekwestionowanym liderem wśród indywidualnych graczy jest Cristiano Ronaldo.