Shake Hands z działem do obsługi marek wnętrzarskich w social media
  • 0
  • 0
5.07.2018

Shake Hands z działem do obsługi marek wnętrzarskich w social media

Agencja Shake Hands wydzieliła w swoich strukturach dział specjalizujący się w obsłudze marek z obszarów wnętrz, designu, architektury i budownictwa. W jego ramach oferuje klientom wsparcie w zakresie strategii komunikacji, lead managementu, content marketingu, customer care, visual marketingu i współpracy z influencerami. Na czele działu stoi Ewa Sętowska.

Shake Hands ma ponad 4-letnie doświadczenie w komunikacji branży wnętrzarskiej w social media. Agencja zajmuje się obsługą działań i doradztwem strategicznym dotyczącym komunikacji w kanałach social media marki Tikkurila. W ramach współpracy prowadzi komunikację na Facebooku i Instagramie, ekspercki blog, a także projekty z influencerami.

Opracowała również i realizuje strategię obecności w mediach społecznościowych marki Vetrex, producenta okien i drzwi premium. W ramach tej współpracy agencja rozwija m.in. ekspercki blog, odpowiada za budowanie społeczności wokół marki i optymalizację obecności brandu w mediach społecznościowych pod kątem pozyskiwania leadów.

Kategoria wnętrza to temat pozornie bardzo łatwy do komunikacji w mediach społecznościowych. Pozornie, ponieważ marketingowy clutter, problemy z organicznymi zasięgami, ciągle pojawiające się nowe narzędzia i mikrotrendy powodują, że wyróżnienie się z komunikacją staje się coraz większym wyzwaniem dla marketerów. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu we współpracy z markami z tej kategorii jesteśmy gotowi na zaoferowanie klientom skutecznych rozwiązań – mówi Szymon Ślipko, strategy director Shake Hands.

W ramach zespołu ekspertów tworzącego dział za poszczególne obszary odpowiadają:

  • Ewa Sętowska, senior account manager, która pokieruje zespołem,
  • Agnieszka Radosz, community manager,
  • Barbara Pińkowska, visual marketing,
  • Szymon Ślipko, strategy director.

W najbliższych miesiącach zespół będzie powiększał się o kolejne osoby.

 

5 lipca 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.07.2018

Raport rynku świadczeń pozapłacowych – „Drogowskaz motywacyjny 2018” Sodexo

Kwoty przeznaczane przez firmy na świadczenia pozapłacowe niezmiennie rosną. Pokazuje to ich rolę w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników. Pracodawcy coraz częściej wychodzą poza standard oferowanych korzyści. Dostrzegają potrzebę informowania o finansowej wartości świadczeń jako elemencie całkowitego wynagrodzenia – pokazuje „Drogowskaz motywacyjny 2018” Sodexo Benefits and Rewards Services.