Shake Hands z działem do obsługi marek wnętrzarskich w social media
  • 0
  • 0
5.07.2018

Shake Hands z działem do obsługi marek wnętrzarskich w social media

Agencja Shake Hands wydzieliła w swoich strukturach dział specjalizujący się w obsłudze marek z obszarów wnętrz, designu, architektury i budownictwa. W jego ramach oferuje klientom wsparcie w zakresie strategii komunikacji, lead managementu, content marketingu, customer care, visual marketingu i współpracy z influencerami. Na czele działu stoi Ewa Sętowska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45115 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 lipca 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.07.2018

Raport rynku świadczeń pozapłacowych – „Drogowskaz motywacyjny 2018” Sodexo

Kwoty przeznaczane przez firmy na świadczenia pozapłacowe niezmiennie rosną. Pokazuje to ich rolę w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników. Pracodawcy coraz częściej wychodzą poza standard oferowanych korzyści. Dostrzegają potrzebę informowania o finansowej wartości świadczeń jako elemencie całkowitego wynagrodzenia – pokazuje „Drogowskaz motywacyjny 2018” Sodexo Benefits and Rewards Services.