Belgijska reklama Douwe Egberts w wątkiem LGBT
  • 1
  • 1
24.01.2020

Belgijska reklama Douwe Egberts w wątkiem LGBT

Reklama belgijskiej marki kawy Douwe Egberts ściągnęła na siebie globalne zainteresowanie. Opowiada o lesbijskim romansie dwóch nastolatek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48713 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Artur Bąk

8 miesięcy temu

Żałosne, pseudo społeczne. Akurat pasują lesbijskie nastolatki. Jutro wstawimy kobietę z brodą, człowieka fokę i zarażonych koronowirusem. Bezwstydne żerowanie na ludzkim nieszczęściu.

Rozwiń komentarze

24 stycznia 2020



  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 2
24.01.2020

Firmy w Polsce niegotowe na kryzys. Kluczowe zarządzanie reputacją – badanie On Board Think Kong

Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z badania On Board Think Kong na temat zarządzania reputacją. Objęło ono dyrektorów komunikacji największych firm z dziesięciu sektorów gospodarki.