Belgijska reklama Douwe Egberts w wątkiem LGBT
  • 1
  • 1
24.01.2020

Belgijska reklama Douwe Egberts w wątkiem LGBT

Reklama belgijskiej marki kawy Douwe Egberts ściągnęła na siebie globalne zainteresowanie. Opowiada o lesbijskim romansie dwóch nastolatek.

Spot Douwe Egberts „Something to Share” przedstawia okazujące sobie czułość bohaterki. Intymną sytuację przerywa powrót do domu ojca jednej z dziewcząt.

Mężczyzna woła swoją córkę na kawę. Zamiast dwóch przygotowuje trzy kubki.

Wideo stało się na tyle popularne, że 15 stycznia w ciągu zaledwie jednego dnia wyświetlono je na Twitterze ponad 12 mln razy.

Motyw trzech kaw marka wykorzystała już w spocie sprzed kilku lat. Wówczas mężczyzna po rozwodzie przygotowywał ją dla siebie, byłej żony i jej nowego partnera.

Kampanię „Something to Share” przygotowała agencja BBDO Belgium. Reklamę wyreżyserował Laurens Jans. Piosenkę „Don’t Run Away” przygotowało specjalnie na potrzeby spotu studio Sonhouse.

Źródło: www.theinspirationroom.com

  • 1
Douwe Egberts

Spot Douwe Egberts wzbudził spore zainteresowanie

Artur Bąk

3 tygodnie temu

Żałosne, pseudo społeczne. Akurat pasują lesbijskie nastolatki. Jutro wstawimy kobietę z brodą, człowieka fokę i zarażonych koronowirusem. Bezwstydne żerowanie na ludzkim nieszczęściu.

Rozwiń komentarze

24 stycznia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 2
24.01.2020

Firmy w Polsce niegotowe na kryzys. Kluczowe zarządzanie reputacją – badanie On Board Think Kong

Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z badania On Board Think Kong na temat zarządzania reputacją. Objęło ono dyrektorów komunikacji największych firm z dziesięciu sektorów gospodarki.