OTCF z nowymi agencjami
  • 0
  • 1
24.01.2020

OTCF z nowymi agencjami

W styczniu 2020 r. grupa OTCF, właściciel marki 4F oraz wyłączny dystrybutor Under Armour w Polsce, wybrała do współpracy nowe agencje. Będą one prowadzić działania komunikacyjne na rynku polskim (Under Armour, 4F) oraz zagranicznych (4F). Przetarg wygrały: Value Media, Labcon, BeDigital i Prêt-à-Porter PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48713 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 stycznia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2020

Firmy w Polsce niegotowe na kryzys. Kluczowe zarządzanie reputacją – badanie On Board Think Kong

Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z badania On Board Think Kong na temat zarządzania reputacją. Objęło ono dyrektorów komunikacji największych firm z dziesięciu sektorów gospodarki.