OTCF z nowymi agencjami
  • 0
  • 1
24.01.2020

OTCF z nowymi agencjami

W styczniu 2020 r. grupa OTCF, właściciel marki 4F oraz wyłączny dystrybutor Under Armour w Polsce, wybrała do współpracy nowe agencje. Będą one prowadzić działania komunikacyjne na rynku polskim (Under Armour, 4F) oraz zagranicznych (4F). Przetarg wygrały: Value Media, Labcon, BeDigital i Prêt-à-Porter PR.

Za planowanie i zakup mediów dla obu marek OTCF odpowiada agencja mediowa Value Media. Showroomem oraz działaniami PR zajmie się Prêt-à-Porter PR. Obsługę mediów społecznościowych 4F powierzono agencji BeDigital.

Agencja Labcon będzie odpowiadała za:

  • implementację globalnej strategii marki Under Armour na rynek polski,
  • aktywacje i działania niestandardowe,
  • współpracę z influencerami oraz social media.
  • 1
OTFC

Grupa OTCF wybrała agencje do obsługi swoich marek

24 stycznia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2020

Firmy w Polsce niegotowe na kryzys. Kluczowe zarządzanie reputacją – badanie On Board Think Kong

Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z badania On Board Think Kong na temat zarządzania reputacją. Objęło ono dyrektorów komunikacji największych firm z dziesięciu sektorów gospodarki.