Allegro Gadane – Allegro uruchamia serwis społecznościowy dla klientów i sprzedawców
  • 0
  • 1
24.01.2020

Allegro Gadane – Allegro uruchamia serwis społecznościowy dla klientów i sprzedawców

Powstało Allegro Gadane. To serwis społecznościowy, w którym kupujący i sprzedający poszukujący porad czy opinii będą mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych. To także wspólna przestrzeń do wymiany spostrzeżeń związanych z ofertą czy produktami dostępnymi na platformie.

Członkiem Allegro Gadane może stać się każdy. Społeczność powstała zarówno dla osób, które dopiero rozpoczęły przygodę z zakupami czy handlem online, jak i dla doświadczonych klientów platformy. Treści zamieszczone w serwisie są ogólnodostępne, także dla niezarejestrowanych gości. Aby jednak aktywnie uczestniczyć w społeczności, należy zarejestrować się przy użyciu danych dostępowych do konta na Allegro.

Allegro tworzy 18-milionową społeczność kupujących i sprzedających, którzy lubią i chcą ze sobą rozmawiać, pytać o opinie innych czy dzielić się wiedzą oraz doświadczeniami związanymi z naszą platformą. Dlatego postanowiliśmy stworzyć dla nich specjalną przestrzeń, w której będą mogli wchodzić ze sobą w interakcje, dyskutować i udzielać informacji na temat przyszłych funkcjonalności i usług serwisu – mówi Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds. relacji z klientami w Allegro.

W serwisie można znaleźć fora tematyczne podzielone na kategorie oraz blog z artykułami na temat społeczności i samego Allegro. Zalogowani użytkownicy mogą:

  • zamieszczać nowe posty i odpowiadać na pytania innych członków,
  • śledzić i oceniać dyskusje,
  • otrzymywać e-mailowe powiadomienia o postach i wątkach.

Wprowadzono też system rang, które otrzymuje się za aktywności i staż na forum, startując od poziomu nowicjusza. W serwisie nie zabrakło rozwiązania dla wielbicieli szybkich reakcji. Oznaczenie „W punkt!” można przyznać konkretnej odpowiedzi, jeżeli uważa się ją za trafną, prawidłową czy wartościową lub jeżeli chce się po prostu wyrazić poparcie dla jej autora.

Z poziomu Allegro Gadane można przejść do Pomocy, gdzie przez 24 godziny na dobę można uzyskać wsparcie zespołu customer experience. Klienci Allegro mogą korzystać z kanałów kontaktu takich jak tradycyjny formularz kontaktowy, komunikatory czy czat. W ubiegłym roku została też uruchomiona usługa callback, czyli możliwość zamówienia rozmowy telefonicznej z konsultantem.

  • 1
Allegro Gadane

Rusza Allegro Gadane

24 stycznia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2020

Firmy w Polsce niegotowe na kryzys. Kluczowe zarządzanie reputacją – badanie On Board Think Kong

Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z badania On Board Think Kong na temat zarządzania reputacją. Objęło ono dyrektorów komunikacji największych firm z dziesięciu sektorów gospodarki.