Stalin i Hitler rozmawiają jak nastolatkowie, czyli Polska Fundacja Narodowa tweetuje
  • 1
  • 2
24.01.2020

Stalin i Hitler rozmawiają jak nastolatkowie, czyli Polska Fundacja Narodowa tweetuje

Polska Fundacja Narodowa zamieściła na Twitterze wpis, w którym ukazała fikcyjną rozmowę na internetowym komunikatorze między Adolfem Hitlerem a Józefem Stalinem. Bohaterowie używają w niej bardzo młodzieżowego języka.

„Rozmowa wielkich sojuszników: komunisty i nazisty. A dwa lata później pokłócili się o to, kto zabił więcej ludzi” – zapowiada w tweecie PFN. Wpis, w którym rozmawiają Stalin i Hitler, przetłumaczono także na język angielski i rosyjski oraz opatrzono go hashtagiem #Auschwitz75.

Rozmowę zaczyna Stalin, gratulując Hitlerowi „zgarnięcia” Austrii i Czechosłowacji. Rozmówcy wspólnie zastanawiają się, kogo jeszcze napaść.

Stalin proponuje Polskę, ponieważ „to jedyny kraj na przełomie setek lat, który zajął Moskwę”. Dodaje jeszcze, że nienawidzi Polaków i że trzeba ich zniszczyć.

Hitler przystaje na propozycję i deklaruje, że może zrobić z Polaków podludzi. Stalin obiecuje pomóc w pozbyciu się polskiej wojskowej inteligencji. Dodaje: „mam taki dyskretny las koło Katynia”. Z kolei Hitler zajmie się Żydami i zrobi im „jesień średniowiecza”.

Całość podsumowuje Stalin słowami: „Zawsze mówiłem, że komunista z nazistą się dogadają. A za sto lat i tak powiemy, że to nie my”.

Po reakcji internautów materiał zniknął z mediów społecznościowych. Jak podaje portal 300polityka, do jego usunięcia miał też przyczynić się Andrzej Duda. Prezydent podczas pobytu w Davos zobaczył spot. Miał stwierdzić, że kompromituje on Polskę.

  • 1
Stalin i Hitler

Stalin i Hitler rozmawiają o napaści na Polskę

24 stycznia 2020

23 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2020

Raport „Global Marketing Trends 2020” firmy Deloitte

Firma Deloitte przeprowadziła rozmowy z ponad 80 ekspertami z całego świata. Pozwoliło to wskazać 7 kluczowych trendów, które trzeba będzie uwzględnić w ciągu kolejnych 18–24 miesięcy, aby zachować wrażliwość na czynnik społeczny i ludzki. Raport „Global Marketing Trends 2020” łączy wyniki nowo przeprowadzonych badań, wnioski z przeglądu literatury fachowej oraz historie firm z różnych branż.