Reputacja stanowi 63% wartości rynkowej przedsiębiorstwa. Badanie firmy Weber Shandwick
  • 0
  • 2
21.01.2020

Reputacja stanowi 63% wartości rynkowej przedsiębiorstwa. Badanie firmy Weber Shandwick

Według badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick reputacja ma coraz większe znaczenie. Staje się jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zdaniem ankietowanych przedstawicieli wyższych kadr kierowniczych stanowi średnio 63% wartości rynkowej ich przedsiębiorstw. 91% badanych twierdzi, że ma istotne znaczenie dla kierownictwa najwyższego szczebla. Dotyczy to zwłaszcza spółek notowanych na giełdzie oraz firm o międzynarodowym zasięgu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48513 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 stycznia 2020

20 stycznia 2020

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2020

Gdzie spotkali się Kendall Jenner i Sokół? Zestawienie YouTube Ads Leaderboard 2019

Reklama polskiej marki Reserved z modelką Kendall Jenner zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 r. Drugie miejsce na podium należy do spotu promującego Samsunga Galaxy Note 10, w którym raper i przedsiębiorca Wojciech Sosnowski, czyli Sokół, odbywa „Bardzo ważne spotkanie”. Zeszłoroczne podium zamyka wideo z cyklu „Szef i reszta” Pracuj.pl.