0 1 0 0 0 22.01.2020Ponad 50 mln zł kary dla PolkomtelaPonad 50 mln zł – tyle wyniosła kara nałożona przez prezesa UOKiK na Polkomtel. Konsumenci, którzy mieli wykupiony dostęp do Internetu, musieli dodatkowo płacić za oglądanie treści multimedialnych czy słuchanie radia online. Te opłaty nie były wyjaśnione na fakturze.
0 1 0 0 0 22.01.2020W którym kraju żyje się najlepiej? Ranking „2020 Best Countries”Który kraj jest najlepszym miejscem do życia? Gdzie zanotowano największy wzrost gospodarczy? Które państwa mają jeszcze sporo do nadrobienia w kwestii równouprawnienia? Na te i inne pytania odpowiadają autorzy raportu „2020 Best Countries” – BAV Group, U.S. News & World Report i Wharton School of the University of Pennsylvania.
0 1 0 0 0 22.01.2020Play kontynuuje współpracę z MediaComemPlay zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 r. Postępowanie prowadzone było kilkuetapowo. Wzięło w nim udział łącznie pięć agencji. Po uwzględnieniu wszystkich elementów z procedury przetargu operator przedłużył współpracę z domem mediowym MediaCom.
1 1 0 0 0 21.01.2020Avocados From Mexico łączy Super Bowl i blockchainMarka Avocados From Mexico rozpoczęła kampanię wokół Super Bowl. Wykorzystuje w niej blockchain (tokeny NFT).
0 1 0 0 0 21.01.202021 ekspertów o marketingowych trendach i wyzwaniach na 2020 r. – poradnik FreshMailaCzego mogą spodziewać się marketerzy w 2020 r.? Które trendy staną się dominujące? Czy pojawią się nowe wyzwania? Takie pytania firma FreshMail postawiła strategom, konsultantom oraz dyrektorom marketingu. Porady i sugestie można znaleźć w 54-stronicowym poradniku.
0 1 0 0 0 21.01.2020Zrównoważenie kompetencji z etycznym zachowaniem. Wyniki badania „Edelman Trust Barometer 2020”56% badanych uważa, że kapitalizm w obecnej formie wyrządza więcej szkody niż pożytku na świecie. 83% pracowników boi się utraty pracy. Biznes wypełnia lukę zaufania pozostawioną przez rząd: staje się najbardziej zaufaną instytucją. Żadna z czterech instytucji – rząd, biznes, organizacje pozarządowe, media – nie jest postrzegana zarówno jako kompetentna, jak i etyczna. To główne wnioski z badania „Edelman Trust Barometer 2020”.
0 3 0 0 3 21.01.2020Internauci nie rozumieją mechanizmów marketingowych online – raport z badania SEOptimize.plBudowanie marki w Internecie jest dużym wyzwaniem. Działania takie jak pozycjonowanie, reklama czy komunikacja w mediach społecznościowych są skuteczne, a efektem jest zbudowanie trwałego zaufania do marki. Wiedza na temat mechanizmów, które decydują o tym, jakie treści wyświetlane są aktywnym internautom, jest niewielka. Pokazało to badanie przeprowadzone na zlecenie SEOptimize.pl.
0 3 0 0 0 21.01.2020Jazda „trochę za szybko” może zabić – ostrzega ZDM WarszawaZarząd Dróg Miejskich Warszawa rozpoczął kampanię „Trochę za szybko”. Przestrzega w niej, że jakiekolwiek przekraczanie prędkości przez kierowców może mieć tragiczne skutki dla pieszych.
0 4 0 0 0 21.01.2020Extinction Rebellion Poznań zablokowało bankomaty i oddział banku PKO17 stycznia na trzynastu bankomatach PKO BP w Poznaniu pojawiły się biało-czerwone taśmy i kartka z informacją o „awarii systemu wartości”. Za akcją stoi ruch Extinction Rebellion.
0 2 0 0 0 21.01.2020Reputacja stanowi 63% wartości rynkowej przedsiębiorstwa. Badanie firmy Weber ShandwickWedług badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick reputacja ma coraz większe znaczenie. Staje się jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zdaniem ankietowanych przedstawicieli wyższych kadr kierowniczych stanowi średnio 63% wartości rynkowej ich przedsiębiorstw. 91% badanych twierdzi, że ma istotne znaczenie dla kierownictwa najwyższego szczebla. Dotyczy to zwłaszcza spółek notowanych na giełdzie oraz firm o międzynarodowym zasięgu.