Espresso

22 stycznia 2020

21 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2020

Zrównoważenie kompetencji z etycznym zachowaniem. Wyniki badania „Edelman Trust Barometer 2020”

56% badanych uważa, że kapitalizm w obecnej formie wyrządza więcej szkody niż pożytku na świecie. 83% pracowników boi się utraty pracy. Biznes wypełnia lukę zaufania pozostawioną przez rząd: staje się najbardziej zaufaną instytucją. Żadna z czterech instytucji – rząd, biznes, organizacje pozarządowe, media – nie jest postrzegana zarówno jako kompetentna, jak i etyczna. To główne wnioski z badania „Edelman Trust Barometer 2020”.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 3
21.01.2020

Internauci nie rozumieją mechanizmów marketingowych online – raport z badania SEOptimize.pl

Budowanie marki w Internecie jest dużym wyzwaniem. Działania takie jak pozycjonowanie, reklama czy komunikacja w mediach społecznościowych są skuteczne, a efektem jest zbudowanie trwałego zaufania do marki. Wiedza na temat mechanizmów, które decydują o tym, jakie treści wyświetlane są aktywnym internautom, jest niewielka. Pokazało to badanie przeprowadzone na zlecenie SEOptimize.pl.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2020

Reputacja stanowi 63% wartości rynkowej przedsiębiorstwa. Badanie firmy Weber Shandwick

Według badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick reputacja ma coraz większe znaczenie. Staje się jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zdaniem ankietowanych przedstawicieli wyższych kadr kierowniczych stanowi średnio 63% wartości rynkowej ich przedsiębiorstw. 91% badanych twierdzi, że ma istotne znaczenie dla kierownictwa najwyższego szczebla. Dotyczy to zwłaszcza spółek notowanych na giełdzie oraz firm o międzynarodowym zasięgu.

Poprzednie Następne