1 0 0 0 0 6.08.2019Diesel z kolekcją nawiązującą do serialu „Dom z papieru”19 lipca marka odzieżowa Diesel oraz Netflix zainicjowali wspólną kampanię. Nawiązuje ona do serialu „Dom z papieru”.
1 0 0 0 0 6.08.2019Michał Koterski walczy z lękiem za pomocą rozwiązań inteligentnego domu5 sierpnia premierę internetową miał film krótkometrażowy „Syn”. W roli głównej wystąpił Michał Koterski. Całość nawiązuje do filmu Marka Koterskiego „Dzień świra”. Zleceniodawcą wideo jest firma Fibaro – producent rozwiązań inteligentnego domu (IoT).
0 1 0 0 0 6.08.2019Węgierska reklama Coca-Coli z osobami homoseksualnymi wywołała protestyCoca-Cola rozpoczęła na Węgrzech kampanię outdoorową. Na zdjęciach pojawiły się homoseksualne pary, co spowodowało niezadowolenie części społeczeństwa.
0 5 0 0 0 6.08.2019Oko w oko z dzikimi zwierzętami w antyśmieciowej kampanii MałopolskiWojewództwo małopolskie rozpoczęło kampanię „Nie zaśmiecaj naszego domu”. Jej cel to ochrona obszarów zielonych przed niszczeniem i zaśmiecaniem.
0 0 0 0 0 6.08.2019Ruszają zgłoszenia do IAB Mixx Awards 2019Ruszyły zgłoszenia do trzynastej edycji IAB Mixx Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe w Internecie. Wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia w szesnastu kategoriach można przesyłać do 6 września. Nagrody zostaną wręczone pod koniec listopada w Warszawie.
0 19 0 0 0 6.08.2019Siostry Rzeki – spływ Wisłą przeciwko regulacji polskich rzek3 lipca z Krakowa ruszył spływ Sióstr Rzek po Wiśle. Zorganizowały go polskie artystki, by wywołać dyskusję o potrzebie ochrony naturalnych rzek. Właśnie dotarły do Gdańska.
0 0 0 0 0 5.08.2019Zenith: Rosnące koszty i presja na obniżanie cen hamują wzrost wydatków reklamowych branży healthcareGlobalne wydatki reklamowe marek z sektora healthcare wzrosną w tym roku o 3,6%. Ich wartość wyniesie 36 mld dol. netto – pokazuje raport „Healthcare Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowany przez Zenith i Publicis Health Media. Wysokie koszty badań i ciągła presja na obniżanie cen hamują wzrost wydatków reklamowych dużych marek z tej branży.
0 0 0 0 0 5.08.2019Prawie 4 mln zł kary dla firmy Exito organizującej pokazyNagroda dla każdego. Losowanie atrakcyjnych prezentów. Tak firma Exito z Opalenicy zachęcała konsumentów do udziału w pokazie. Jednak nagrody nie istniały, a za prezent trzeba było zapłacić. Za oszukiwanie seniorów prezes UOKiK nałożył na firmę prawie 4 mln zł kary.
1 0 0 0 0 5.08.2019Pantene zachęca do bycia dumnym z siwych włosówMarka Pantene (P&G) wystartowała z kampanią, w której zachęca odbiorców, by nie ukrywali swoich siwych włosów, lecz byli z nich dumni. W akcję zaangażowano celebrytów i influencerów.
0 5 0 0 0 5.08.2019Kampania społeczna „Prowadzę, jestem trzeźwy”1 sierpnia ruszyła tegoroczna odsłona kampanii społecznej „Prowadzę, jestem trzeźwy”. Hasło, które tym razem towarzyszy działaniom Fundacji Trzeźwość im. Krzysztofa Gmyrka, to: „Dołącz do mnie!”. Ambasadorami pierwszej odsłony akcji zostali: Bartosz Ostałowski – kierowca wyścigowy i drifter, który prowadzi stopą, Wojciech Chuchała – rajdowy mistrz Europy w klasie ERC2, Adam Giza – dziennikarz telewizyjny oraz Rafał Patyra – dziennikarz sportowy.