1 1 0 0 0 5.06.2020Pielęgniarka, nauczyciel, motorniczy, spawacz w kampanii „Szczecin to Wy”Rozpoczęła się kampania „Szczecin to Wy”. Przedstawiono w niej cichych bohaterów – przedstawicieli zawodów, bez których miasto pogrążyłoby się w chaosie.
0 0 0 0 0 4.06.2020 Materiał przygotowany we współpracy z TeleCube20 promocyjnych ofert polskich narzędzi SaaSTelefonia TeleCube.pl opublikowała na swoim blogu listę 20 polskich narzędzi SaaS, marketingowych i zarządczych, z których nowi użytkownicy mogą obecnie skorzystać na preferencyjnych warunkach. Dostawcy ujętych w zestawieniu rozwiązań oferują na nie atrakcyjne rabaty i wydłużony okres testowy.
0 1 0 0 0 4.06.2020Carrefour rezygnuje z platformy MarketplaceCarrefour zamknął platformę Marketplace dla zewnętrznych dostawców – podaje portal WiadomosciHandlowe.pl. Zadebiutowała ona pod koniec 2017 r.
1 1 0 0 0 4.06.2020Internauci zarzucają L’Oréal hipokryzję po publikacji wpisu na temat protestów w USA28 maja, w czasie demonstracji związanych ze śmiercią George’a Floyda, marka L’Oréal opublikowała spot, w którym wystąpiła Viola Davis. Internauci zarzucili firmie hipokryzję, przywołując sytuację ze zwolnieniem modelki Munroe Bergdorf w 2017 r.
0 1 0 0 3 4.06.2020 Aktualizacja: 09:5705.06.2020Lego wstrzymuje komunikację zestawów klocków z policjantami po protestach związanych ze śmiercią George’a FloydaŚmierć czarnoskórego George’a Floyda, do której przyczynił się policjant, wywołała serię demonstracji w USA. Firma Lego postanowiła usunąć ze sprzedaży blisko 30 zestawów klocków, w których pojawiają się figurki policjantów, komisariaty czy pojazdy służb.
0 7 0 0 0 4.06.2020Jak koronawirus zmienił zwyczaje zakupowe Polaków? Badanie Mindshare PolskaKoronawirus zmienił wiele aspektów naszego codziennego życia. Jak potwierdza badanie Mindshare Polska, epidemia wpłynęła także na zwyczaje zakupowe Polaków. Największe spadki obecnie odnotowuje się w kategoriach produktów nieżywnościowych, m.in. odzieży, obuwia i paliwa. Z kolei w sektorze FMCG obserwuje się zwiększone zapotrzebowanie na artykuły będące podstawą codziennych posiłków, a zmniejszone na tzw. produkty przyjemnościowe.
0 1 0 0 0 4.06.2020W Polsce największe wydatki na zakupy sportowe ponoszą respondenci w wieku 35–44 lata. Raport „Sports Retail Study 2020” DeloittePrawie 65 proc. Europejczyków badanych przez Deloitte uprawia minimum jedną dyscyplinę sportu. Jak wynika z raportu „Sports Retail Study 2020”, w Polsce ten wskaźnik wynosi 76,2 proc., co plasuje nas na pierwszym miejscu spośród badanych 8 krajów. Na drugim miejscu, jeżeli chodzi o odsetek osób deklarujących aktywność fizyczną, plasuje się Francja (70 proc.). Kolejne są Austria (68 proc.) oraz Niemcy (65 proc.).
0 3 0 0 0 4.06.2020Marcelina Zawadzka ambasadorką linii Power Stay Avonu11 czerwca wystartuje kampania marki Avon promująca nowe kosmetyki z linii Power Stay. Ambasadorką kolekcji została prezenterka telewizyjna i modelka – Marcelina Zawadzka.
0 1 0 0 0 4.06.202010 polskich kampanii reklamowych nagrodzonych w konkursach Mixx Awards Europe i Research Awards 2020Dziesięć statuetek zdobyły polskie kampanie w konkursach Mixx Awards Europe i Research Awards 2020, organizowanych przez IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury nagradza te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne.
1 1 0 0 0 3.06.2020„Kraków. Nieodkryty”. Kampania promocyjna miastaRozpoczęła się ogólnopolska kampania „Kraków. Nieodkryty”. Zachęca turystów, by porzucili znane z przewodników szlaki i spojrzeli na miasto z niecodziennej perspektywy.