VeloBank – drobne gesty w świątecznej kampanii reklamowej
  • 1
  • 1
20.12.2022

VeloBank – drobne gesty w świątecznej kampanii reklamowej

VeloBank wystartował z nową świąteczną kampanią reklamową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje ofertę konta z cashbackiem. W spotach odwołano się do koncepcji „Świata bardziej Velo”. Liczą się w nim pozytywne wartości, a drobne, ale znaczące gesty serdeczności potrafią zmienić świat na lepsze.

To produktowa odsłona kampanii, która wcześniej miała wymiar wizerunkowy. Nowe spoty będzie można oglądać w okresie przedświątecznym i świątecznym. Przedstawione są w nich proste historie pokazujące, jak wiele można zmienić, zauważając potrzeby drugiego człowieka.

Kampania reklamowa VeloBanku obejmuje telewizję oraz szereg działań w internecie, w tym m.in.:

  • wideo online,
  • display,
  • działania programmatic i Google,
  • performance marketing,
  • komunikację w mediach społecznościowych.

Została przygotowana przez agencję Dentsu i wyprodukowana przez dom produkcyjny Lemon. Za zakup mediów odpowiada PGD Spark Foundry, natomiast za wsparcie PR agencja Zoom BSC.

  • 1
VeloBank – drobne gesty w świątecznej kampanii reklamowej

VeloBank – drobne gesty w świątecznej kampanii reklamowej

20 grudnia 2022

19 grudnia 2022