Facebook w „trudnych branżach” – jak powinien wyglądać?Facebook w „trudnych branżach” – jak powinien wyglądać?Facebook w „trudnych branżach” – jak powinien wyglądać?Facebook w „trudnych branżach” – jak powinien wyglądać?
Czy to jest facebookowy temat? Przy odpowiednim podejściu tak (źr. V33)

Facebook w „trudnych branżach” – jak powinien wyglądać?

Facebook w „trudnych branżach” – jak powinien wyglądać?
Magdalena Napierała

Magdalena Napierała

-

social media specialist, Agencja Reklamowa Maciaszczyk

Magdalena Napierała

Magdalena Napierała

social media specialist
Agencja Reklamowa Maciaszczyk

W swojej pracy łączy perspektywę psychologiczną i filozoficzną ze światem marketingu. Na co dzień zajmuje się tworzeniem tekstów i koncepcji komunikacji w social mediach. Prowadzi też profile biznesowe na Facebooku i Instagramie.

Co można pisać na Facebooku o powłokach podłogowych, ociepleniu ścian czy szerzej pojętych materiałach chemii budowlanej? A może lepiej dać sobie z tym spokój... No, nie – obecność marek w social mediach to obecnie must have. Do tego stwierdzenia nie zawsze jednak przekonani są przedsiębiorcy działający w tzw. trudnych branżach.

Kluczowe obawy takich firm można streścić w pytaniach:

Czy dotrę tam do swojej grupy docelowej?
Czy działania na Facebooku mogą mi w ogóle pomóc?

Odpowiedź brzmi: oczywiście! Warunkiem jest ich przemyślane prowadzenie.
Trudne branże – to znaczy…
Do trudnych branż możemy zaliczyć te, które wykraczają poza lifestyle. Mowa o tych, które na pierwszy rzut oka wydają się nieatrakcyjne dla przestrzeni mediów społecznościowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się