To nie jest robota dla głupich. O jakiej mowa? - Marketing przy Kawie
To nie jest robota dla głupich. O jakiej mowa?
  • 1
  • 1
13.10.2022

To nie jest robota dla głupich. O jakiej mowa?

25 września obchodzony był Dzień Budowlańca. Z tej okazji w kanale Superwykonawca na YouTube ukazał się film „Rockwool: Dziękujemy naszym Wykonawcom”. W spocie marka stara się przełamać krzywdzący stereotyp wykonawców w Polsce. Do 3 października materiał doczekał się miliona wyświetleń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55189 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 października 2022

12 października 2022