Artystka młodego pokolenia zaprojektowała murale aplikacji Jush w Warszawie
  • 0
  • 5
29.07.2022

Artystka młodego pokolenia zaprojektowała murale aplikacji Jush w Warszawie

Założony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali. Powstały one we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce, a ich główni bohaterowie czerpią z życia pełnymi garściami. Murale będą widoczne w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe 5 miesięcy.

Po współpracy z Aleksandrem „Lisem Kulą” Morawskim marka działa wspólnie z projektantką wizualną i ilustratorką Eweliną Gąską. Kluczowy dla twórców aplikacji był styl artystki, który pasuje do swobodnej komunikacji marki. Murale aplikacji Jush przyciągają wzrok mocnymi kolorami z przewagą zieleni, które są głównymi barwami w identyfikacji marki.

Narysowane postacie mają przywoływać skojarzenia związane z wolnym czasem i dobrą zabawą. Na jednym z murali można też dostrzec kuriera z charakterystyczną zieloną torbą na zakupy. Akcja promuje usługę ekspresowych zakupów online. Tym samym twórcy rozwiązania kontynuują promocję marki za pomocą hasła „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!”. Jest ono skierowane do ludzi ceniących nowoczesne i wygodne rozwiązania.

Jako marka chcemy wpisać się na stałe w tkankę miejską Warszawy. Zależy nam, żeby nasza komunikacja ozdabiała miejski krajobraz, a nie go zakłócała. Murale stanowią artystyczną interpretację opowiadającą o usłudze i jej benefitach – mówi Kamil Bąkowski, marketing & e-commerce director w Lite e-Commerce.

  • 5
Murale aplikacji Jush autorstwa Eweliny Gąski

Murale aplikacji Jush autorstwa Eweliny Gąski; ul. Jaracza

Murale aplikacji Jush autorstwa Eweliny Gąski

Mural przy ul. Jaracza

Murale aplikacji Jush autorstwa Eweliny Gąski

Nocny widok na mural przy ul. Jaracza

Murale aplikacji Jush autorstwa Eweliny Gąski

Lokalizacja przy ul. Ząbkowskiej

Murale aplikacji Jush autorstwa Eweliny Gąski

Jush na muralu przy ul. Ząbkowskiej

 

 

29 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki – wyniki badań

Nowe badanie przeprowadzone przez Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie firmy Meta pokazuje, że firmy nie doceniają działań reklamowych, jeśli mierzą tylko ich krótkoterminowe efekty. Wyniki pokazały, że reklama cyfrowa, Facebook i Instagram są skuteczne w generowaniu długoterminowych korzyści dla marki. Facebook i Instagram przyniosły lepsze rezultaty niż telewizja w czterech z pięciu badań. Marketerzy, którzy rozumieją, jak budować długofalowy kapitał marki w kanałach cyfrowych, mogą wykorzystać rosnące znaczenie tych kanałów i zyskać przewagę konkurencyjną.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Telefon Zaufania Młodych Fundacji Itaka i marki Reserved będzie działał przez kolejny rok

W czerwcu 2021 r. Reserved wspólnie z Fundacją Itaka uruchomili Telefon Zaufania Młodych. Za jego pośrednictwem w ciągu dwunastu miesięcy odbyło się 9321 rozmów telefonicznych, 3045 rozmów na czacie i 840 konsultacji psychologicznych. Inicjatywa została przedłużona o kolejny rok, aby dalej wspierać przedstawicieli pokolenia Z, którzy potrzebują wsparcia psychologicznego.

28 lipca 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2022

Kampania rekrutacyjna Nieagencji: „Nazwę stanowiska wymyślisz sobie sam/a”

W połowie lipca Nieagencja opublikowała ogłoszenie rekrutacyjne. Nie podała w nim nazwy stanowiska, lecz zapowiedziała: „Nazwę wymyślisz sobie sam/a”. Wśród wymagań, zamiast obsługi programów, wylicza odpowiedzialność, ogarnięcie i zajawkę. A co oferuje w zamian? Nie rozlicza sztywno z godzin pracy, lecz z jej efektów. Daje też możliwość prowadzenia projektów, które mają realny wpływ na otoczenie.