Fluorescencyjny mural promuje Żabkę Jush
  • 0
  • 2
27.01.2022

Fluorescencyjny mural promuje Żabkę Jush

Założony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce stworzył mural w centrum Warszawy w celu promocji swojej aplikacji służącej do szybkich zakupów online – Jush. Jest to kolejna część kampanii „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!”, która zachęca konsumentów do przetestowania usługi i wykorzystania zaoszczędzonego czasu na pasje oraz przyjemności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.01.2022

Covid negatywnie wpłynął na branżę gastronomiczną, jednak mimo pandemii Polacy chętnie odwiedzają restauracje – pokazuje badanie GfK

Pandemia wciąż bardzo mocno wpływa na sytuację w branży gastronomicznej. Pod względem liczby działających lokali rynek cofnął się o kilkanaście lat. Na koniec 2021 r. w Polsce działało ponad 63 tys. obiektów gastronomicznych, a wartość branży wyniosła 28,5 mld zł. W ujęciu procentowym oznacza to dwucyfrowe spadki w porównaniu do 2019 r., czyli okresu przed wybuchem pandemii. Takie są wnioski z „Raportu gastronomicznego 2021” przygotowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

26 stycznia 2022