Lakier do paznokci Inglot Netflix Królowa – kampania z influencerami
  • 0
  • 5
28.07.2022

Lakier do paznokci Inglot Netflix Królowa – kampania z influencerami

Netflix i marka Inglot nawiązały współpracę przy okazji promocji serialu „Królowa”. To historia emerytowanego krawca i drag queen – w tej roli Andrzej Seweryn. Produkcja zainspirowała marki do stworzenia limitowanej edycji lakierów do paznokci: Inglot Netflix Królowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2022

Kampania rekrutacyjna Nieagencji: „Nazwę stanowiska wymyślisz sobie sam/a”

W połowie lipca Nieagencja opublikowała ogłoszenie rekrutacyjne. Nie podała w nim nazwy stanowiska, lecz zapowiedziała: „Nazwę wymyślisz sobie sam/a”. Wśród wymagań, zamiast obsługi programów, wylicza odpowiedzialność, ogarnięcie i zajawkę. A co oferuje w zamian? Nie rozlicza sztywno z godzin pracy, lecz z jej efektów. Daje też możliwość prowadzenia projektów, które mają realny wpływ na otoczenie.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2022

O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji – XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca

XXII Kongres Public Relations odbędzie się 15 i 16 września w Rzeszowie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie podpułkownik Brett Lea – oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany, które następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów PR.