0 1 0 0 0 24.06.2022Siatkarze Chemeko-System Gwardii promują stolicę Dolnego ŚląskaKlub siatkarski Chemeko-System Gwardia w ostatnim sezonie pojawił się w niemal 8,5 tys. publikacji medialnych. To przełożyło się na szacunkowy ekwiwalent reklamowy na poziomie 11,52 mln zł. Nieodłącznym elementem publikacji medialnych na temat zespołu był Wrocław.
1 2 0 0 0 24.06.2022Legenda wrocławskiego żużla w kampanii „Prawdziwe historie” Otomoto na Dzień OjcaWspólna sportowa pasja i marzenie o Dakarze, do którego spełnienia dążą ojciec i syn. Z okazji Dnia Ojca Otomoto prezentuje kolejną historię, która kryje się za jednym z ogłoszeń na portalu. O wyjątkowej relacji, w której tle odnaleźć można Toyotę 4-Runner, opowiadają Zbigniew Lech – trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.
0 1 0 0 0 24.06.2022Popyt na towary luksusowe rośnie pomimo wojny i inflacji – odnotowuje Bain & CompanyPomimo zawirowań geopolitycznych i znacznego pogorszenia koniunktury gospodarczej sprzedaż osobistych dóbr luksusowych zwiększyła się w pierwszym kwartale rok do roku o 17–19 proc., wynika z raportu Bain & Company. Analitycy przewidują, że jeśli tempo wzrostu utrzyma się, w całym roku sprzedaż sięgnie 320–330 mld euro i będzie wyższa o 10–15 proc. w stosunku do 2021 r.
0 1 0 0 0 24.06.2022Mastercard wydaje album muzyczny, zatytułowany „Bezcenne”22 czerwca, podczas Festiwalu Kreatywności Cannes Lions marka Mastercard zaprezentowała swój pierwszy w historii album muzyczny, zatytułowany „Bezcenne”. Jest on dostępny na Spotify, a następnie pojawi się także na innych platformach streamingowych. Zawiera 10 utworów 10 artystów z całego świata.
0 1 0 0 0 24.06.2022Cristiano Ronaldo wyda serię kolekcji NFTCristiano Ronaldo zapowiedział start kampanii mającej na celu wprowadzenie fanów do świata Web3 i NFT. Legendarny portugalski piłkarz wyemituje serię kolekcji NFT, którą kibice będą mogli nabyć wyłącznie za pośrednictwem platformy Binance NFT. Pierwszy rzut ma być dostępny jeszcze w tym roku.
0 4 0 0 0 24.06.2022Medicine stawia T-shirtomaty i promuje artystów i ich grafikiMarka Medicine stworzyła T-shirtomaty. Znajdują się w nich koszulki z aktualnych kolekcji, m.in. te, które powstały we współpracy z artystami. Samoobsługowe urządzenia stanęły w pasażach dworców PKP: Kraków Główny, Warszawa Centralna oraz Gdynia Główna.
0 5 0 0 0 23.06.2022 Aktualizacja: 12:0227.06.2022Piotr „KęKę” Siara na Facebooku pisze o „najgorzej wydanych pieniądzach” i opisuje liczne awarie KiiPiotr Dominik Siara, czyli popularny raper KęKę, opisał na Facebooku wrażenia z użytkowania kupionego w 2019 r. samochodu marki Kia. Jak twierdzi w obszernym wpisie na Facebooku, pojazd w ciągu trzech lat użytkowania był w serwisie nie z winy kierowcy aż 8 razy. Marka na razie nie reaguje na zaistniałą sytuację.
0 1 0 0 0 23.06.2022Prawie 90% internautów kupuje online – pokazuje raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” e-IzbyUkazała się kolejna edycja dorocznego raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W Internecie kupuje już 87% badanych konsumentów. To o 15 p.p. więcej niż przed pandemią. Polacy zwiększyli nie tylko e-koszyki zakupowe, ale i częstość zakupów online. Raport pokazuje skutki, jakie dla e-handlu przyniosła pandemiczna rzeczywistość. Obostrzenia covidowe i ograniczenia w dostępie do sklepów stacjonarnych spowodowały zwiększone zainteresowanie ofertą sklepów internetowych.
0 1 0 0 0 23.06.2022Stanowisko uzupełniające Izby Gospodarki Elektronicznej do projektu ustawy o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustawIzba Gospodarki Elektronicznej wystosowała stanowisko uzupełniającego do projektu ustawy o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw. Akcentuje w nim problem dotyczący rozszerzenia w projekcie zakresu zastosowania obowiązku prezentowania tzw. wcześniejszej ceny.
0 1 0 0 0 23.06.2022Raport „State of Commerce” firmy Salesforce: do 2024 r. 54% przychodów z handlu będzie generowanych w kanałach cyfrowychW obliczu presji inflacyjnej, trwającej pandemii i stale zmieniających się zachowań klientów przedsiębiorstwa handlowe i ich partnerzy w dziedzinie sprzedaży, obsługi klienta i marketingu poruszają się po nieznanym terytorium. Aby zrozumieć, jak zmienia się otoczenie klientów i jak na te zmiany reagują specjaliści, firma Salesforce przeanalizowała zachowania zakupowe na stronach internetowych korzystających z platformy Commerce Cloud. Przeprowadziła też ankietę wśród ponad 4000 specjalistów ds. handlu z całego świata na potrzeby raportu „State of Commerce”, który został właśnie opublikowany.