0 1 0 0 0 25.05.2021Tyskie wybrało Hutę 19 im. Joachima Fersengelda na wiodącą agencję markiWiodącą agencją marki Tyskie została Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Będzie czuwać nad strategią oraz kreacją i realizacją działań w ATL, PR i influencer marketingu. Odpowiada też za akcje niestandardowe i współpracę z Kanałem Sportowym.
1 1 0 0 0 24.05.2021Spot wizerunkowy Empiku z okazji Dnia Matki w duchu women empowerment„O matki! Inspiracje prezentowe dla wszystkich matek świata” – to hasło przewodnie kampanii Empiku z okazji Dnia Matki. Marka zachęca do docenienia wszystkich matek świata – kobiet, które na co dzień robią to, co kochają i realizują się na różnych polach. Spot wizerunkowy zrealizowany w duchu women empowerment wskazuje na różne oblicza matek XXI w.
1 1 0 0 0 24.05.2021Apple w spocie ukazuje zalety opcji przejrzystości śledzenia aplikacjiSystem iOS 14.5 Apple jest już dostępny. Przy okazji jego premiery firma zaprezentowała spot „Privacy. That’s iPhone”.
1 8 0 0 0 24.05.2021Ekologiczny mural CCC autorstwa BarrakuzMarka CCC rozpoczęła kampanię kolekcji Go for Nature, w której zachęca do zrobienia „Kroku w dobrą stronę” – dbania o planetę i bycia eco-friendly. W ramach działań powstał mural, który oczyszcza powietrze.
0 1 0 0 1 24.05.2021McDonald’s kubkami z hasłem „We Can Do This” będzie promował szczepienia przeciwko Covid-19McDonald’s we współpracy z Białym Domem będzie rozpowszechniać informacje o szczepieniach na jednorazowych kubkach do kawy. Działania te są odpowiedzią na rosnące wahania Amerykanów przed przyjęciem preparatu.
0 1 0 0 0 24.05.2021Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu – prognozuje ZenithWydatki na reklamę napojów alkoholowych na dwunastu kluczowych rynkach* wzrosną o 5,3% w 2021 r. Wyprzedzą tym samym wzrost całego rynku reklamowego o 4,9%. Marki będą odrabiać straty po gwałtownym spadku w 2020 r. – wynika z raportu „Business Intelligence. Alcohol: Beer + Spirits”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Reklama alkoholu będzie następnie rosła mniej więcej równo z całym rynkiem, z wynikiem na poziomie 4–5% rocznie w 2022 i 2023 r.
1 1 0 0 0 24.05.2021Gillette Venus śpiewa o włosach łonowychGillette Venus wprowadza na rynek linię produktów do pielęgnacji skóry i włosów łonowych. Z tej okazji marka przygotowała kampanię, w której za pomocą piosenki chce walczyć z piętnem dotyczącym tego zagadnienia.
0 4 0 0 0 24.05.2021Lidl umożliwi stworzenie własnego środka czyszczącego, by redukować użycie plastikuZ każdym wykorzystanym w trakcie sprzątania płynem lub detergentem wprowadzamy do obiegu kolejne zużyte opakowania. Lidl zmierzył się z tym problemem i wprowadził do oferty detergent marki W5 w formie rozpuszczalnych tabletek. Dzięki niemu można zminimalizować produkcję niepotrzebnego plastiku. Produkt jest dostępny w ofercie sklepu od 18 maja.
3 4 0 0 0 24.05.2021„Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie” – ruszyła kampania reklamowa TK Maxx20 maja marka TK Maxx wystartowała z kampanią reklamową. Motywem przewodnim trzech spotów telewizyjnych jest celebrowanie uczucia, jakie niesie za sobą odkrywanie produktów w atrakcyjnych cenach. Działania realizowane są w Austrii, Holandii, Niemczech, Polsce, Irlandii i Wielkiej Brytanii.
0 1 0 0 0 23.05.2021Budowa zaufania do marek szczepionek wygląda inaczej niż w przypadku brandów komercyjnych. Badanie Uniwersytetu Południowej AustraliiLiczby zaszczepionych oddziaływałyby skuteczniej, gdyby oprócz promowania szczepień budowano także wizerunek poszczególnych marek szczepionek w mediach. Takie wyniki przyniosły badania przeprowadzone w kilku krajach przez Ehrenberg-Bass Institute of Marketing Science Uniwersytetu Południowej Australii.