Długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki – wyniki badań
  • 0
  • 1
29.07.2022

Długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki – wyniki badań

Nowe badanie przeprowadzone przez Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie firmy Meta pokazuje, że firmy nie doceniają działań reklamowych, jeśli mierzą tylko ich krótkoterminowe efekty. Wyniki pokazały, że reklama cyfrowa, Facebook i Instagram są skuteczne w generowaniu długoterminowych korzyści dla marki. Facebook i Instagram przyniosły lepsze rezultaty niż telewizja w czterech z pięciu badań. Marketerzy, którzy rozumieją, jak budować długofalowy kapitał marki w kanałach cyfrowych, mogą wykorzystać rosnące znaczenie tych kanałów i zyskać przewagę konkurencyjną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Telefon Zaufania Młodych Fundacji Itaka i marki Reserved będzie działał przez kolejny rok

W czerwcu 2021 r. Reserved wspólnie z Fundacją Itaka uruchomili Telefon Zaufania Młodych. Za jego pośrednictwem w ciągu dwunastu miesięcy odbyło się 9321 rozmów telefonicznych, 3045 rozmów na czacie i 840 konsultacji psychologicznych. Inicjatywa została przedłużona o kolejny rok, aby dalej wspierać przedstawicieli pokolenia Z, którzy potrzebują wsparcia psychologicznego.

28 lipca 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2022

Kampania rekrutacyjna Nieagencji: „Nazwę stanowiska wymyślisz sobie sam/a”

W połowie lipca Nieagencja opublikowała ogłoszenie rekrutacyjne. Nie podała w nim nazwy stanowiska, lecz zapowiedziała: „Nazwę wymyślisz sobie sam/a”. Wśród wymagań, zamiast obsługi programów, wylicza odpowiedzialność, ogarnięcie i zajawkę. A co oferuje w zamian? Nie rozlicza sztywno z godzin pracy, lecz z jej efektów. Daje też możliwość prowadzenia projektów, które mają realny wpływ na otoczenie.